مردم علی رغم انتقادات پای این انقلاب ایستاده اند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:مردم نشان دادند علی رغم انتقادات به مسئولان همیشه پای این انقلاب ایستاده اند اما باید از این مردم قدردانی کرد و به سلایق مختلف آنها احترام گذاشت.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مانع اصلی پیشرفت‌انقلاب، دشمنان خارجی بوده اند، اظهار کرد: هر زمان که انقلاب بر ریل سازندگی قرار گرفت توطئه‌ای از سوی امریکا اعمال شد. روزگاری با ایجاد تفرقه میان اقوام و استان های مرزی، روزی با جنگ و  روزی هم با تحریم‌های اقتصادی خواهان اخلال و دسیسه در کشور بودند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: با این وجود و علی‌رغم تمامی مشکلات مدعی هستیم که ایران امن ترین کشور منطقه است و این دستاورد کمی نیست. همین که دشمن مزاحمت هایی برای ما ایجاد می‌کند، نشان دهنده پیشرفت ایران است.

نصر اصفهانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اضافه کرد: توسعه زیرساخت های پزشکی، پیشرفت در علومی مانند سلول های بنیادین و پیشرفت های تسلیحاتی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب بوده است.

وی با اشاره به حضور مردم در  حماسه ۲۲ بهمن امسال افزود: مردم نشان دادند علی رغم انتقادات وارده به مسئولان همیشه پای این انقلاب ایستاده اند اما باید از این مردم قدردانی کرد و به سلایق مختلف آنها احترام گذاشت.

کد خبر 337111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.