پژواک فریاد حق طلبانه مردم سمیرم در روز ۲۲ بهمن

سمیرم- ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سالهای گذشته تریبونی تماشایی از حضور انقلابی مردم شهرستان سمیرم در دفاع و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل قدس السره و رهبر کبیر انقلاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، مردم این دیار همچون سال های انقلاب با مشت های گره کرده، استوار پا به میدان گذاشتند و با حضور خود به همگان فهماندند که این سرزمین تا ظهور منجی عالم بشریت در مسیر اسلام گام بر خواهد داشت.

در همان لحظات آغازین مراسم ۲۲ بهمن امسال سیل خروشان جمعیت نشان از تجدید میثاقی کم نظیر بود که در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه به یادها خواهد ماند.

در همان ساعات اولیه صبح حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، ‌نماینده ولی فقیه، شهردار، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ‌ جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی در این روز با شکوه به خوبی نمایان بود و بار دیگر با حضور خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب به جا گذاشتند.

امروز باری دیگر فریادهای استکبار ستیزانه مردم بود که بههمه کشورهای سلطه طلب دنیا فهماند، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود تنها یک شعار نبوده و یک اصل برای مردم ایران است.

فاطمه اسدی یکی از جوانان انقلابی حاضر در این راهپیمایی گفت: ما نسل سوم انقلاب با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حمایت مخلصانه و صادقانه خود را از رهبر انقلاب اعلام کردیم تا دشمنان این سرزمین بدانند ایرانی هرگز به عقب گام بر نخواهیم داشت و پشت رهبر و انقلاب خود خواهیم ایستاد.

میثم شهیدانی یکی از اصحاب رسانه شهرستان نیز در حاشیه این برنامه گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان از پایبندی مردم به ارزش ها بوده و از فردا نوبت دولتمردان است تا با حضور در میدان عمل با رفع تورم و بی کاری درد مردم را کاهش دهند.

سمیرم شهر لاله های گلگون روزهای دفاع این بار نیز سربلند و استوار برای دفاع از آرمان های امام راحل خود را به اثبات رسانید.

سرهنگ جواد فصیحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این راهپیمایی گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن پیام استقامت را به دنیا مخابره کرده و نشان دادند تا پای جان ایستاده و از تهدید و تحریم ها هیچ هراسی نداشته، زیرا تکیه این ملت به آمریکا نبوده و به خداوند متعال تکیه دارند.

وی خاطرنشان کرد: پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و مطیع بودن این ملت به رهبری از دیگر پیام های این روز بزرگ بود

کد خبر 337065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.