ابراهیم‌زاده، سوارز را نپسندید/ درگذشت پرچمدار ایران در المپیک

در روزی که گذشت، ورزش ایران شاهد اتفاقات و البته حواشی ریز و درشت بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری ایمنا مهم‌ترین رویدادهای ورزش ایران و اصفهان در روز چهارشنبه، بیست و پنجم بهمن ماه ۹۶ را با هم مرور می‌کنیم:

ادامه واکنش‌ها به صحبت‌های کریمی

واکنش‌ها به صحبت‌ها و ادعاهای علی کریمی همچنان ادامه دارد. امروز ولی داداشی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تأکید بر اینکه هیچ پرونده‌ای از فساد در فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ نبوده و همه به دستگاه قضا ارسال شده است، به خبرگزاری فارس گفت: اگر علی کریمی سندی از فساد در فوتبال دارد به این کمیسیون ارائه دهد تا بررسی و به قوه قضاییه ارسال کنیم. همچنین چند پیشکسوت فوتبال ایران امروز در مصاحبه‌های خود از علی کریمی در مقابل سخنان کارلوس کی‌روش دفاع کردند.

برف آمد، پیست تعطیل شد

خبرگزاری مهر نوشت: به علت بارش شدید برف پیست اسکی بین‌المللی دیزین امروز چهارشنبه تعطیل شد. علاوه بر مسیر جاده بالا (شمشک به دیزین) که در چند روز گذشته نیز بسته بود، بارش برف جاده پایین (چالوس به دیزین) را هم مسدود کرده است.

دیزین همچون بسیاری از پیست‌های اسکی کشور امسال با وقفه‌ای دو ماهه آغاز به کار کرد و در روزهای بازگشایی نیز گاهی به علت بارش سنگین برف با تعطیلی اجباری مواجه می‌شود.

ابراهیم‌زاده، سوارز را نپسندید

آلن هنریکو سوارز، بازیکن برزیلی که از هفته گذشته در تمرینات تیم فوتبال سپاهان حضور یافته بود، نتوانست نظر منصور ابراهیم‌زاده را جلب کند و به کشورش بازگشت. در همین حال مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور علی احمدی در تمرین این تیم، به خبرنگار ایمنا گفت: احمدی با درخواست منصور ابراهیم‌زاده به تمرین تیم اضافه شده تا اگر عملکرد او مورد توجه قرار گرفت، به سپاهان بپیوندد و جذب او بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

حکم توقیف اموال باشگاه استقلال در دستان یک خانم!

خبرگزاری تسنیم نوشت: ظهر امروز (چهارشنبه) خانمی به‌ همراه یک مأمور در محل باشگاه استقلال حضور یافت و اعلام کرد که حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را دارد. با توجه به اینکه سیدرضا افتخاری، مدیرعامل و پندار توفیقی، معاون باشگاه در دوحه به‌سر می‌برند، کارمندان باشگاه از این اتفاق متعجب شده بودند. این خانم اعلام کرد که وکیل کسی است که چک باشگاه استقلال را در دست داشته و چون این چک پاس نشده، حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این چک را یکی از مربیان سابق استقلال خرج کرده و چک هم به دست کسی افتاده که وقتی به بانک مراجعه می‌کند، متوجه خالی بودن حساب می‌شود.

باشگاه ذوب‌آهن: قلعه‌نویی را ببخشید

باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، خواستار تجدیدنظر در محرومیت امیر قلعه‌نویی در دیدار بعدی این تیم شد. قلعه‌نویی در دیدار با سایپا از هفته بیست و سوم لیگ برتر از روی نیمکت ذوب‌آهن اخراج شد.

لغو اعزام تیم‌های ملی ایران به مسابقات کاراته وان دبی

خبرگزاری ایسنا نوشت: دومین مرحله از مسابقات کاراته وان سال ۲۰۱۸ از ۲۸ بهمن ماه به میزبانی دبی آغاز می‌شود و در حالی که سایر کشورها برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حضور ملی‌پوشان‌شان دارند، اما فدراسیون کاراته با کمبود بودجه مواجه است و تیم ملی را اعزام نخواهد کرد. البته قرار است برخی از ملی‌پوشان با هزینه شخصی خود در کاراته وان دبی شرکت کنند. حضور در این رقابت‌ها از این نظر دارای اهمیت است که کاراته‌کاها باید امتیازات لازم را کسب کنند و بتوانند جزء ۵۰ نفر برتر رنکینگ خود قرار گیرند تا بتواند از کاراته وان ترکیه که امتیازات رنکینگ صفر می‌شود امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را کسب کنند.

یخنوردان تاریخ‌ساز وارد اصفهان شدند

محمدرضا صفدریان، یخنورد اصفهانی که با قهرمانی در مسابقات جام جهانی یخنوردی ایتالیا تاریخ‌ساز شد و سید عماد حسینی که به مدال نقره مسابقات یخنوردی جوانان جهان دست یافت، امشب با استقبال مسئولان ورزش اصفهان وارد فرودگاه شهید بهشتی شدند.

جراحی کاپیتان تیم ملی در لندن/ دژاگه به جام جهانی می‌رسد

خبرگزاری فارس نوشت: اشکان دژاگه در تمرینات هفته گذشته تیم فوتبال ناتینگهام فارست مصدوم و در نهایت مجبور به عمل جراحی شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران دو روز پیش در لیست ۱۸ نفره تیمش در بازی با هال سیتی حضور نداشت و بعد از معاینات مختلف توسط کادر پزشکی تیم انگلیسی در نهایت در لندن پای خود را به تیغ جراحان سپرد. قرار است دژاگه دو ماه از تمرینات ناتینگهام فارست دور باشد و دوران نقاهت را پشت سر بگذارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که شایعه شده دژاگه با این شرایط جام جهانی را از دست می‌دهد، اما این بازیکن از اوایل اردیبهشت ماه تمرینات خود را از سر خواهد گرفت و می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند.

رونمایی از چهره چهار تیم برتر لیگ برتر والیبال

دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان امروز برگزار شد و تیم‌های خاتم اردکان، پیکان، شهرداری تبریز و بانک سرمایه با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
پیکان در مرحله نیمه‌نهایی حریف بانک سرمایه شد و جدال دو تیم خاتم اردکان و شهرداری تبریز نیز دیگر تیم فینالیست لیگ برتر والیبال را مشخص خواهد کرد.

پرچم‌دار ایران در المپیک مکزیکوسیتی درگذشت

ابوالفضل انوری دارنده دو مدال برنز کشتی آزاد جهان و مدال برنز بازی‌های آسیایی و پرچم‌دار ایران در بازی‌های المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی، دار فانی را وداع گفت.

ابوالفضل انوری در رقابت‌های جهانی ۱۹۶۶ تولیدو آمریکا در وزن ۹۷ کیلوگرم، مسابقات جهانی ۱۹۶۹ آرژانتین در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم و بازهای آسیایی ۱۹۷۰ بانکوک در وزن ۱۰۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود. وی همچنین در رقابت‌های المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی در رده ششم قرار گرفت و در رقابت‌های جهانی ۱۹۶۷ در جایگاه چهارم ایستاد. انوری متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۱۷ در روستای سامان از توابع شهرستان نوبران استان مرکزی بود.

کد خبر 336963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.