تخصیص یک سوم بودجه شهر به کاهش آلودگی هوا، اشتغال و شفاف‌سازی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک سوم بودجه سال آینده برای حل مشکل آلودگی هوا، اشتغال و شفاف سازی شهرداری اختصاص داده شد.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در غرفه شهرداری اصفهان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: تفکر و برنامه مدیریت شهری برای اصفهان، تحقق شهر سالم است، زیرا مشکل کنونی شهر، آلودگی هوا است، بنابراین باید هدف و برنامه خود را کاهش آلودگی هوا قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مسئله دیگر مردم اصفهان، اشتغال و شفاف‌سازی شهرداری است، افزود: در این راستا یک سوم بودجه سال آینده برای حل مشکل آلودگی هوا، اشتغال و شفاف سازی شهرداری اختصاص داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در زمینه اشتغال، کمیته‌ای تشکیل شده و تا آنجا که در توان شهرداری است سعی در حل معضل اشتغال جوانان داریم.

وی در رابطه با شفاف‌سازی شهرداری، اظهار کرد: شورا در زمینه شفاف سازی، مصوبه‌ای دارد که با الکترونیکی شدن شهر به علنی بودن فعالیت‌های مدیریت شهر کمک می‌کند.

جوادی در زمینه همکاری شهروندان با شورای شهر، گفت: مردم در همه بخش ها با شورای شهر، شهرداری و ادارات شهری همکاری دارند و لازم است که از همکاری آنها برای پیشرفت پروژه‌ها در زمینه شهر سالم استفاده کنیم.

کد خبر 336906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.