نوروزی خبر داد: توزیع عادلانه خدمات در مناطق ۱۵گانه اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال آینده به توزیع عادلانه خدمات شهری توجه ویژه ای شده است، زیرا مردم حق دارند از امکانات شهری مناسب برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در حاشیه افتتاح پروژه های مناطق دو، هشت و ۱۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر خانه خلاقیت گلستانه، بوستان جنگلی نگین و فاز سوم بوستان مادر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بوستان جنگلی نگین با مساحت ۹۰ هزار مترمربع و با هزینه چهار میلیارد تومان احداث شد، افزود: در این بوستان مسیر عبور دوچرخه به طول دو کیلومتر احداث شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث فاز سوم بوستان مادر در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع گفت: این دو بوستان در دل مناطق به منظور افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

نوروزی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در مناطق ۱۵گانه در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد، عنوان کرد: در این راستا در بودجه سال آینده به توزیع عادلانه خدمات شهری توجه ویژه ای شده است، زیرا مردم حق دارند از امکانات شهری مناسب برخوردار باشند.

 وی خاطرنشان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با کمک سرمایه گذاران و مردم در راستای توسعه و آبادانی شهر و برآورده کردن خواسته های شهروندان گام بردارد.

وی ادامه داد: در اصفهان چهار هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد، که دو هزار و ۳۰۴ هکتار از آن در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسیده است.

شهردار اصفهان اعلام کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه کشور در کنار وزارت راه و شهرسازی موظف هستیم بافت فرسوده شهر را بازآفرینی و مقاوم سازی کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: بازآفرینی محله همت آباد آغاز شده است و در گام های بعدی بازسازی محله های قائمیه، سودان، دهنو، رهنان و ... احیا می شود.

کد خبر 336882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.