۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
نصف جهان  در مسیر رشد و توسعه

ارتقاء سطح کیفیت زندگی در محلات یکی از ارکان مهم مدیریت شهری است، لذا پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی متعددی برای آسایش شهروندان در دستور کار شهرداری های مناطق ۱۵گانه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توجه به محله های شهر به خصوص محلات محروم یکی از اولویت های مدیریت شهر است از این رو تلاش می شود کمبودهایی که در محلات اصفهان وجود دارد، برطرف شود، در این راستا پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد، از این رو به سراغ شهرداری های مناطق ۱۵ گانه اصفهان رفتیم تا جویا شویم در کوچه پس کوچه های نصف جهان چه می گذرد؟

پیشرفت ۵۰ درصدی ساماندهی فاز دوم بلوار روشن دشت

محمد هویدا، مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: بلوار روشن دشت حدفاصل کمربندی شرق از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی تا میدان شهدای هسته ای یکی از ورودی های مهم شهر اصفهان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی بلوار روشن دشت در دو فاز اجرایی می شود، گفت: عملیات اجرایی فاز اول آن شامل احداث باند تندرو و کندرو شمالی تکمیل و اکنون احداث باند تندرو جنوبی تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

هویدا با بیان اینکه برای ساماندهی بلوار روشن دشت پنج میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد تا بتوانیم هر چه بیشتر در راستای خدمت رسانی به ساکنان منطقه چهار گام برداریم.

پیشرفت ۹۰ درصدی پارکینگ و سالن اجتماعات گلستان شهدا 

منصور نجفی، مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان اظهارکرد: سالن جدید گلستان شهدا در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در دست اجرا است.

وی افزود: تاکنون احداث سالن اجتماعات، پارکینگ و رواق‌های پیرامونی آن ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و در صورت تحقق بودجه، سال آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان اضافه کرد: پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد، پیش بینی می‌شود، ترافیک معابر اطراف گلستان شهدا با احداث این پارکینگ کاهش یابد.

نجفی گفت: طراحی و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است و با امکانات روز دنیا احداث می شود.

پیشرفت ۷۵ درصدی بوستان شهدای مدافع حرم

حمید اشرفی، مدیرمنطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: احداث فضاهای سبز علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیرگذار است، بر این اساس احداث بوستان شهدای مدافع حرم  در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته شد.

وی افزود: بوستان شهدای مدافع حرم به متراژ ۷۲ هزار مترمربع یکی از بزرگترین بوستان های شمال غرب اصفهان محسوب می شود که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

فاز سوم بوستان سروستان به نیمه رسید

حسین امیری، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهارکرد: عملیات اجرایی فاز سوم بوستان سروستان در خیابان جی شرقی – خیابان ارغوانیه با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد ریال تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه پیاده روهای این بوستان برای عبور و مرور سالمندان، معلولان و جانبازان مناسب سازی می شود، ادامه داد: در این بوستان، یک سایت بازی مختص کودکان احداث می شود.

کد خبر 336835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.