نوروزی: برای رفع مشکلات دروازه غربی اصفهان تلاش می کنیم

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه منطقه ۹ شهرداری اصفهان، دروازه ورودی شهر از سمت غرب بوده و با چند شهرستان همجوار است با مشکلات متعددی رو به رو است که در جهت رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی بعدازظهر امروز-چهارشنبه- در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال افزایش سرانه فضای سبز شهر اصفهان، فاز چهارم بوستان مهر با مساحت هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و فاز دوم بوستان کوهسار با مساحت هفت هزار و ۶۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: فاز دوم بوستان جنت به مساحت ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ورزشگاه روباز محله زهران با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور خانواده شهدا در منطقه ۹ به بهره برداری رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اهالی منطقه ۹ لایق بهترین خدمات هستند، اظهار امیدواری کرد: با تلاش مدیر منطقه و همراهی مردم بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع و زمین‌های بیشتری برای احداث ورزشگاه و بوستان محلی تملک کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۹ شهرداری اصفهان، دروازه ورودی شهر از سمت غرب بوده و با چند شهرستان همجوار است با مشکلات متعددی روبه رو بوده در جهت رفع آن‌ها تلاش می کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: باغ های متعدد و زمین های کشاورزی زیادی در این منطقه وجود دارد که در خشکسالی های اخیر به آن آسیب رسیده است، از طرفی دیگر با تجمیع و الحاق روستاها به این منطقه، میزان فرسودگی منطقه بیشتر شده به طوری‌که امروزه این منطقه را می توان دومین منطقه فرسوده شهری دانست.

وی عنوان کرد: سیاست های دولت برای بازآفرینی شهرها از سال آینده اجرایی می‌شود، اما این مهم در اصفهان از فردا با بازسازی بافت فرسوده همت آباد آغاز خواهد شد، امیدواریم با تجمیع و ترمیم بافت فرسوده، شاهد نوسازی و رونق شهر باشیم.

کد خبر 336788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.