سرما و خشکسالی دل کشاورزان را به درد آورد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: سرما و خشکسالی بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال به باغات کشاورزی بادرود خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به سرمازدگی و خشکسالی‌های اخیر در بادرود اظهار کرد: همه مسئولان باید به احیای بخش کشاورزی در شهرهای بادرود، خالدآباد و روستاهای بخش کمک کنند.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه عدم نظارت در بعضی از حوزه‌ ها سبب بروز مشکلاتی شده است و اظهار کرد: یکی از مشکلات قابل توجهی که در بعضی از حوزه ها شاهد عدم نظارت دقیق بر انجام امور هستیم و همین موضوع آسیب هایی به بدنه جامعه وارد کرده است.

حجت الاسلام امینی با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور، افزود: این انقلاب به برکت ایثارگری ها و جانفشانی های مردم به دست آمده است و این مردم حق بزرگی برگردن مسئولان دارند و نباید مشکلات موجود آن ها را آزار دهد.

وی تاکید کرد: همه مستضعفان و آزادی خواهان در جهان از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند و در برابر استکبار جهانی قد علم کرده و برای رهایی خود از سلطه دبه پا خواسته اند.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه هیچ توطئه و دسیسه ای نمی تواند راه را بر انقلاب اسلامی سد کند، خاطرنشان کرد: تهدیدهای مختلف مردم و تحریم آن ها از طرف دشمن بر اراده مردم در دفاع از نظام و انقلاب هیچ اثری ندارد و همواره جمهوری اسلامی از داشتن رهبری آگاه و هوشیار و پشتوانه های عظیم مردمی بهره مند خواهد بود.

در ادامه این آیین یوسف حسنی فرماندار نطنز با تاکید بر لزوم هماهنگی مسئولان ادارات در حین ماموریت و مرخصی با مسئولان استانی اظهار کرد: روسای ادارات در طول هفته موظف هستند تا در ساعات اداری خود در محل اداره حضور داشته باشند و اگر مرخصی و یا ماموریت دارند، حتما هماهنگی های لازم را باید انجام دهند.

وی با اشاره به افتتاح طرح هایی همزمان با دهه فجر، افزود: ۲۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: طرح های گردشگری نطنز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور افتتاح می شوند.

کد خبر 336779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.