جزئیات ضرب و شتم تکنسین اورژانس گلپایگان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین اورژانس گلپایگان، روز گذشته در عملیات امدادرسانی کوهستانی، مورد ضرب و شتم همراه فرد سقوط کرده قرار گرفت و از چند ناحیه مصدوم شد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات این اتفاق اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری، سقوط یک نفر از کوه‌های اطراف روستای هنده در گلپایگان اعلام و بلافاصله یک واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه پایگاه اعزام کننده‌ واحد امدادی از محل حادثه حدود ۳۰ کیلومتر فاصله داشت و برای رسیدن بر بالین مصدوم نیز نیاز به طی مسیری یک و نیم ساعته بود، اضافه کرد:  تکنسین اورژانس به همراه داماد فرد سقوط کرده، پس از طیِ این مسیر بر بالین مصدوم حاضر شدند و پس از بررسی علائم حیاتی وی متوجه شد که مصدوم بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

مدیر اورژانس اصفهان گفت: این گزارش حاکی است، تکنسین اورژانس با توجه به تاریکی هوا و مسلح بودن همراهان متوفی، وضعیت موجود را نامناسب تشخیص داد و بدون اعلام فوت مصدوم، برای اطلاع همکاران خود و کمک به انتقال متوفی به پایین کوه اقدام کرد اما در همین زمان، پسر فرد سقوط کرده، تکنسین اورژانس را مورد فحاشی قرار داد و با پرتاب سنگ وی را مصدوم کرده است.

وی افزود: نیروی امدادی به سمت خودروی آمبولانس فرار کرده و پس از اعلام وضعیت به اتاق فرمان و کسب تکلیف، به همراه همکار خود در محل حادثه مانده تا چنانچه به اقدام درمانی برای نیروهای هلال احمر و مردم حاضر در محل که برای انتقال متوفی به محل حادثه مراجعه کردند، نیاز بود، وارد عمل شوند.

راستین تاکید کرد: در همین مدت، همراه متوفی در یک اقدام غافلگیرانه، تکنسین اورژانس را از آمبولانس خارج کرد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ متاسفانه این تکنسین ۲۸ ساله اورژانس در جریان این عملیات از ناحیه سر، گردن، صورت و پا مصدوم شد.

گفتنی است، اقدام فرد ضارب از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

کد خبر 336620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.