کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان چادگان افتتاح شد

چادگان- در سومین روز از دهه فجر؛ کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان چادگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، کوروش موگویی، معاون فرماندار چادگان در آیین این افتتاحیه، با بیان اینکه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی محلی برای برنامه‌ریزی و ساماندهی امور بازنشستگان خواهد بود، اظهار کرد: این تشکل‌ها می‌توانند برنامه‌ریزی خوبی برای گروه‌های هدف داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان شریف‌ترین اقشار جامعه هستند؛ زیرا سرمایه عمر خود را برای تولید و رونق اقتصاد کشور گذاشتند و با توجه به مشکلات ساختاری کشور، دغدغه‌های آن‌ها تمام‌شدنی نیست.

در ادامه این آیین میرزایی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این کانون به شناسایی مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بازنشستگان می‌پردازد و باید حمایت لازم به این کانون را ارایه دهیم.

رحمت اله صالح‌پور رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان چادگان نیز تصریح کرد: توجه به بازنشستگان از سوی مسئولان یک وظیفه به شمار می‌رود و نباید منتی بر آنان نهاد.

وی افزود: در شهرستان چادگان تاکنون ۴۱۵ بازنشسته تامین اجتماعی وجود دارد که از این تعداد ۳۱۵ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و انتظار می رود که مسئولان پیگیری‌های بیشتری در جهت استقرار مرکز درمانی این نهاد را انجام دهند.

به گزارش ایمنا، خدمات این کانون پرداخت تسهیلات، برگزاری طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس و رسیدگی به امور درمانی که بزرگ‌ترین مشکل امروز بازنشستگان نیز هست، شامل می‌شود.

کد خبر 336494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.