تبیین دستاوردهای انقلاب مانع از فریب مردم می‌شود

تیران- فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از فریب مردم توسط دشمنان می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی، در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه بوده که خدمات زیادی به مردم کشور ارایه شده است.

وی افزود: دشمنان همواره با فریب مردم سعی کرده‌اند دستاوردهای انقلاب را نفی و همیشه مردم را از انقلاب ناامید کنند تا اینکه به هدف خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برسند.

فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر کشور، عده‌ای از جوانان فریب دشمنان را خورده‌اند، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه مانع از فریب مردم توسط دشمنان می شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و کشورمان به برکت آن در عرصه بین المللی خوش درخشیده، اما نیاز به تدبیر بیشتر مسئولان برای خروج از مشکلات و چالش‌های کشور است تا اینکه رضایتمندی مردم افزایش یابد.

عطایی با بیان اینکه ۱۸۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در قالب مسابقات فرهنگی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، اجرای نمایشی رزمی، نظامی و نمایشگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: یکی از برنامه‌های مهم بسیج در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی این روز است که فعالیت‌های فرهنگی را در شهرها و روستاها انجام می دهند و مردم نیز با حضور خود انقلاب اسلامی را تایید و حمایت خود را از این نظام به جهانیان نشان می‌دهند.

کد خبر 336440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.