معدن پلمب شده، امکان اجازه فعالیت مجدد را نخواهد داشت

نطنز- فرماندارنطنز گفت: هر معدنی که از سوی مسئولان پلمب شد، دیگر اجازه هیچ گونه برداشتی را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به همکاری و هم افزایی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد، از تمام ظرفیت ها در راه حل مسائل و مشکلات شهرستان استفاده خواهد شد.

حسنی در پاسخ به سوالی پیرامون پلمب برخی از معادن طرقرود و تلاش برای عدم تمدید مجوز برداشت معادن، تصریح کرد: رای شورای عالی معادن در خصوص معادن متخلف در منطقه طرقرود اجرا شده است.

وی گفت: هر معدنی که از سوی مسئولان پلمب شد دیگر اجازه هیچ گونه برداشتی را نخواهد داشت و فقط مقداری که از قبل استخراج شده را می توانند با پیگیری و مجوز به بیرون از معدن منتقل کنند.

فرماندار نطنز همچنین با اشاره به مشکلات و معوقات کارکنان مجتمع فولاد نطنز، افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کارکنان فولاد استفاده می کنیم و از مسئولان ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بیمه تامین اجتماعی  شهرستان خواسته شده تا به صورت روزانه این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را گزارش دهد.

وی گفت: مشکلات موجود کارکنان فولاد نطنز در چندین کمیسیون کارگری مورد بحث قرار گرفته است و حتی یک جلسه مجزا برای این موضوع نیز تشکیل شده و با حضور مسئول مجتمع، مشکلات موجود را بررسی کرده و حتی مشکل اصلی این مجموعه که تامین نیازهای اولیه بود را نیز برطرف کردیم.

حسنی از تلاش مسئولان برای حل معضل بیمه ای کارکنان فولاد نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران مجتمع فولاد نطنز قول داده اند تا دو ماه حقوق کارکنان فولاد نطنز در بهمن ماه و دوماه دیگر به همراه عیدی آن ها را در اسفندماه پرداخت کنند و معوقه‌های مزدی را به حداقل برسانند.

کد خبر 336409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.