کشف و ضبط چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در لنجان

لنجان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت:ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان طی چند عملیات موفق شدند، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از قبیل پوشاک، خشکبار، لوازم یدکی و چوب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، غلامرضا افشاری در نشست با خبرنگاران شهرستان لنجان، با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان لنجان به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و مسیر مواصلاتی ۶ استان کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات فراوانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته‌اند و بر همین اساس نیروی انتظامی تأکیدات معظم‌له را در مورد مبارزه با قاچاق کالا، ‌ این سونامی مخرب اقتصادی در دستور کار قرار داده است، و ما نیز موظفیم با قدرت هر چه تمام‌تر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان لنجان حرکت کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان لنجان در راستای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و قاچاقچیان کالا با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود همواره محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان را مورد بررسی قرار داده و این مسیرها را تحت کنترل و نظارت خود درآورده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به شناخت و اشراف کامل ماموران بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنجان بر موقعیت جغرافیایی این شهرستان، آنها همواره به بررسی خودروهای ورودی به این شهرستان پرداخته تا از ورود کالای قاچاق جلوگیری و با افراد سودجو برخورد قانونی کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان موفق شدند  طی چند عملیات، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از قبیل پوشاک، خشکبار، لوازم یدکی و چوب قاچاق را کشف و ضبط کنند و کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را چهار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

افشاری با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان به هیچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد، عنوان کرد: در این عملیات‌ها ۱۴ نفر توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد و پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 336402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.