افتتاح ۲۸ طرح عمرانی در نطنز همزمان با دهه فجر

نطنز- فرماندار نطنز گفت: در ایام دهه فجر، ۲۸ طرح عمرانی با ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی صبح امروز(شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۸ طرح در قالب بخش دولتی و خصوصی  در زمینه های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، خدماتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال در شهرهای نطنز و بادرود به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین  ۸ طرح مخابراتی در روستاهای بخش مرکزی افتتاح خواهد شد.

فرماندار نطنز گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و حمایت مردم پیروز شد و محور تمامی برنامه های کشور مردم هستند؛ لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر نیز باید با مشارکت پررنگ مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه اهمیت دهه فجر بر کسی پوشیده نیست، گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین کارآمدی نظام اسلامی در تمام زمینه‌ها است و به همین دلیل مسئولان بایستی عملکرد و فعالیت خود را به اطلاع مردم برسانند.

حسنی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان فولاد نطنز اظهار کرد: مدیران مجتمع فولاد نطنز از پرداخت دو ماه حقوق کارکنان آنان در بهمن ماه و پرداخت دو ماه دیگر در اسفندماه به همراه عیدی قول مساعد داده اند.

کد خبر 336369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.