مدیری که دلسوز مردمش نباشد، لیاقت ادامه مسئولیت ندارد

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های زیادی بر ضد این حرکت سازماندهی و اجرا شده، اما تاکنون به برکت وحدت، ایمان و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری از تمام این سختی ها سربلند بیرون آمده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته اظهار کرد: مشکلات کنونی جامعه سخت تر از سال های دفاع مقدس و فتنه های ابتدای انقلاب نیست و به شرط تلاش جهادی و حفظ وحدت به امید خداوند پیروزی قطعی در انتظار خواهد بود.

حسناتی در ادامه از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک پیچ تاریخی نام برد و گفت: انتشار شایعه از مهمترین و قدیمی ترین ابزار دشمن در مقابله با نظام اسلامی محسوب می شود که با استفاده از آن تلاش می کنند با ایجاد یاس و ناامیدی زمینه عملی شدن نقشه های خود را فراهم کنند.

امام جمعه نجف آباد اضافه کرد: حتی کسانی که به اصطلاح ملی گرا هستند و کاری به دین ندارند، اگر منصفانه مقایسه کنند متوجه خواهند شد که عزت امروز ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دورانی که شاه مملکت همچون یک غلام در مقابل رییس جمهور آمریکا حاضر می شد، نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مردم را قدردان مسئولان زحمتکش و خدوم خواند و ادامه داد: مدیری که دلسوز مردمش نباشد، لیاقت ادامه مسئولیت ندارد. برخی مسئولان ما، ملزومات و توانایی های لازم برای ایفای نقش در جایگاه واگذار شده به آن ها را ندارند.

حسناتی با انتقاد از وجود پارتی بازی در دستگاه های اداری به عنوان یک ظلم آشکار به مردم و نظام افزود: برخی برخوردهای نامناسب مسئولان در رده های مختلف، زمینه روگردانی مردم از اسلام و نظام را فراهم می کند.

کد خبر 336304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.