انقلاب اسلامی با تفکر فراجناحی اندیشه ای نو به جهان عرضه کرد

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری شجاع، مردمی و تفکر فراجناحی اندیشه و مکتب های نو به جهان عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام سید کریم امامی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته جمعه تیران با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در دنیا اثر گذاری خاصی داشته و معادلات بین المللی را به نفع ملت های خواهان استقلال ایجاد کرد و دولت های ظالم را به حاشیه فرستاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری شجاع، مردمی و تفکر فراجناحی اندیشه و مکتب های نو به جهان عرضه کرد و با این تفکرهای ناب و موثر زمینه ساز پیشرفت کشورهای جهان شده است.

امام جمعه موقت تیران به نقش رهبری در راس انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه پشتوانه مردمی و رهبری مقتدر و مدبر به پیروزی رسید و تاکنون دوام داشته است و این موضوع وجه تمایز انقلاب در ایران و سایر کشورها است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی برای کشور داشته که رشد علمی، توسعه رفاه در بخش های مختلف، پیشرفت علم و فناوری، افزایش سن امید به زندگی، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و رشد بهداشت روح و جسم مردم، عظمت و شکوه کشور و مردم در عرصه های بین المللی از جمله این دستاوردها است و نباید نسبت به آن ها بی توجهی کرد.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه ضعف های مدیریت و مشکلات و ضعف هایی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: این ضعف و مشکلات نباید بر خدمات چیره شود بلکه باید ضعف ها و پیشرفت ها را در کنار همدیگر دید و زمینه را برای بهبود شرایط کشور فراهم ساخت تا اینکه مشکلات و چالش های کشور که پیش روی مردم است رفع شود.

وی به توسعه فناوری اطلاعات و گسترش فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید از توان و ظرفیت های جوانان کشور استفاده کرد و وابستگی های کشور را کاهش داد که نمونه ای از آن ها در ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی به جای شبکه های اجتماعی خارجی است که در چنین وضعی امنیت کشور را ارتقا دهیم.

وی توسعه صنعت گردشگری در شهرستان تیران و کرون را خواستار شد و گفت: یکی از پتانسیل های شهرستان تیران و کرون موقعیت جغرافیایی، گردشگری و تاریخی این شهرستان است و می توان با استفاده از این ظرفیت ها زمینه پیشرفت اقتصادی منطقه را فراهم ساخت.

کد خبر 336300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.