22 بهمن سرنوشت مردم را تغییر داد

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: دهه فجر و 22 بهمن  یادآور خاطرات شیرین ملت انقلابی است چرا که سرنوشت مردم را تغییر داد 

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به رویدادهای دی و بهمن سال 57 اشاره کرد و اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب با کمک الطاف الهی شورای انقلاب را قبل از ورود به ایران تشکیل دادند و بعد از آن واقعه فرار شاه، تشکیل دولت بختیار، سخنان کوبنده امام (ره) در بهشت زهرا (س) و همراهی همافران با انقلاب و بیعت با امام از حوادثی بود که به پیروزی انقلاب کمک کرد.

وی گفت: 22 بهمن روز به یادماندنی در تاریخ بشریت است، چرا که سرنوشت مردم ایران و بسیاری از ملت ها را تغییر داد و به واسطه الهام های الهی و در سایه توجه حضرت ولی عصر (عج) حکومت نظامی شکسته شد.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: بعد از امام خمینی (ره)، راه ایشان با نائب برحق امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب ادامه می یابد تا این کشتی انقلاب به سر منزل مقصود برسد.

وی به تلاش های دشمن برای بی ثبات کردن منطقه و تسلط بر جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیروی های مسلح کشور از قبیل ارتش، سپاه، بسیج و در کل نیروهای نظامی و امنیتی در سطح بین المللی نقش مثبت و مهمی را ایفا کرده و خواب را از چشم آمریکا و صهیونیست ها گرفته اند.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در موضوع مسائل دفاعی خود هرگز در برابر هیچ کشوری کوتاه نخواهد آمد و در این امر تفاوتی بین اروپا و آمریکا نیز وجود ندارد و این را مسئولانی که کشته مرده انگلیس و فرانسه هستند ،باید درک کنند.

وی افزود: امروز آمریکایی ها در بدترین شرایط اخلاقی، سیاسی و امنیتی قرار دارند، در بحث خاورمیانه بزرگ شکست خورده اند، داعش را نابود شده می دانند و این روزها نیز تلاش می کنند تا با احیای گروه های تروریستی در افغانستان و فروش سلاح و دامن زدن به آشوب ها در منطقه حضور خود را توجیه و برای اسرائیل امنیت ایجاد کنند.

امام جمعه نطنز با انتقاد از اشرافیگری و زراندوزی برخی از مسئولان به آن ها توصیه کرد تا کمر همت بسته و مردم را از مشکلاتی که حق آن ها نیست، نجات دهند.

کد خبر 336299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.