گرامیداشت دهه فجر، انقلاب را در برابر فتنه ها واکسینه می کند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، زمان واکسینه کردن انقلاب در برابر انواع فتنه ها و امید بخشی به جامعه است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار اسلام آیینه تمام نمای پیامبر بزرگ اسلام در اخلاق، رفتار و گفتار بود و با این که خود از مقام ولایت الهی برخوردار بودند ولی همواره پیرو ولایت و مدافع امامت بودند.

قاسمی با بیان این که دفاع از ولایت هزینه می خواهد، افزود: الگو گیری از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) برای بانوان در جامعه اسلامی که امروزه به عنوان یکی از پایه های اصلی نهاد خانواده مورد هجمه دشمنان و نفوذیان قرار گرفته است، یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: ایشان در دفاع از حریم ولایت دارای عزم و اراده ای قوی و مستحکم بودند و برخلاف برخی از نخبگان و خواص در جامعه امروزی، هرگز در دفاع از مقام ولایت تردید نکردند.

خطیب جمعه بادرود به حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: این حضور حاوی یک پیام مهم برای همه بود و آن عدم فراموشی آرمان های امام و رشادت های شهدا و ایثارگران است چرا که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به برکت وجود همین آرمان ها و فداکاری ها تحقق یافت و کشور را از زیر سلطه متجاوزان و مستکبران رها ساخت.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این ایام زمان واکسینه کردن انقلاب در برابر انواع فتنه ها و امید بخشی به جامعه است و مسئولان باید با تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و آگاه سازی از انواع مکر و کیدهای دشمن، آن ها را در مقابل انواع توطئه ها، مسلح به سلاح بصیرت کنند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: هر کس در این نظام دارای پست و مقامی هست باید عملکرد خود، نظام و انقلاب را در این ایام با حضور در جمع مردم بازگو کند و به نوعی با ارائه خدمات به صاحبان اصلی انقلاب، وجود این انقلاب بابرکت را شکرگزار باشد.

وی با تاکید بر این که ملت ایران سرافرازی، عزت و امنیت خود را مدیون امام (ره) و شهدای انقلاب است، افزود: امروز باید خط امام راحل را از نایب برحقش گرفت، نایبی که همواره آرمان های امام در ساده زیستی، تدابیر حکیمانه، شجاعت و اینده نگری را به همراه خود دارد و در برابر اشرافیت و زیاده خواهی ایستاده است.

امام جمعه بادرود با انتقاد از کوتاهی مدیران فولاد در پرداخت معوقات کارکنان انتقاد و ابراز کرد: مسئولان مجتمع فولاد هر چه زودتر نسبت به حل مشکلات کارکنان برای جلوگیری از بروز نارضایتی های فراگیر اقدام و کارکنان و خانواده های آن ها را از چالش موجود خلاص کنند.

وی به حوادث روزهای اخیر در کشور افغانستان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: جنایات داعش در افغانستان و حمایت آمریکایی ها از آن ها به خاطر وجود بهانه ای برای حضور در منطقه است، آمریکایی ها در حالی داعیه مبارزه با تروریست را دارند که در نهان و آشکار از داعشی ها برای ناامن کردن منطقه و رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

کد خبر 336292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.