دشمن می خواهد اعتقاد به چادر را از زنان ما بگیرد

اردستان - معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا گفت: توکل و ایمان به خدای رزمندگان، باعث پیروزی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، سردار رهام بخش حبیبی شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران و ۳۳۰ شهید شهرستان اردستان که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با کمترین تجهیزات در مقابل پیشرفته‌ترین سلاح های دنیا ایستادگی کردند، اظهار کرد: فرزندان ایران زمین با دست خالی مقابل ارتش‌های قدرتمند غرب و شرق ایستادگی کردند.

وی بیان اینکه توکل و ایمان به خدا باعث پیروزی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی شد، تصریح کرد: ایمان عمیق شهدا به خدا عامل پیروزی آنان بود، زیرا خداوند فرموده است:"اگر بر من توکل کنید یاریتان خواهم کرد."

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد در میان مسلمانان اختلاف ایجاد کند، اظهار کرد: این روش را در افغانستان و پاکستان اجرا شده است و هدف آن خسته کردن مسلمانان از اسلام بوده است.

حبیبی با بیان اینکه دشمن می‌داند که دیگر جنگ با سلاح جواب‌گو نیست و باید روش دیگری را برنامه ریزی کند، تصریح کرد: امروزه دشمن از طریق فضای مجازی  جنگی را علیه ما راه انداخته است.

وی گفت: دشمن در نخستین اقدام خود قصد دارد مردم را از رهبری جدا کنند زیرا می‌داند که رهبری چراغ هدایت است و کسی است که در مشکلات و بحران‌ها کشور را هدایت می‌کند بنابراین قصد تخریب رهبری و فاصله انداختن بین ایشان و مردم را دارد.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا ادامه داد: دشمن می‌خواهد اعتقاد به چادر را از زنان ما بگیرد که در این شرایط حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما است.

حبیبی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) نخستین مدافع ولایت بوده است، گفت: امروزه اگر بصیرت داشته باشیم و بخواهیم مسیر راه را گم نکنیم باید گوش به فرمان ولی باشیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان ناجا ادامه دهنده راه شهدا هستند، گفت: دشمن قصد ناامن کردن مرزهای کشور را دارد که باهوشیاری مرزبانان راه به جایی نمی‌برند.

کد خبر 336270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.