ایران با اقتدار در برابر فشارهای بین المللی ایستاده است

نطنز- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز گفت: ایران اسلامی با گذشت ۳۹ سال همچنان با صلابت و با اقتدار در برابر ناملایمات و فشارهای بین المللی ایستادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان در گفت‌و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی جشن می گیرد که پس از ۳۹ سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی می تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی ها رها سازد.

وی افزود: اکنون که ۳۹ سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد، مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی مانند کوهی استوار و باصلابت در پیروی از ولی امر زمان خود در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی همچنان ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ ورزد و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با تمام ارزش ها و آرمان ها پایبند است و در هیچ شرایطی تسلیم دشمن نخواهد شد.

وی گفت: بیش از یکصد برنامه در دهه مبارک فجر در سطح شهرهای نطنز و بادرود توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار و تلاش می شود تا این برنامه ها باشکوه اجرا شود.

سرهنگ خدامیان خاطر نشان کرد: رژه موتوری، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نشست های بصیرتی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، غبار روبی گلزار شهدا، نشست مادران و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، میقات صالحان، همایش فاطمیون، نهضت روشنگری، کوهنوردی بسیجیان، برگزاری  یادواره شهدا، گلبانگ الله اکبر و نورافشانی از مهم ترین برنامه های سپاه ناحیه نطنز در دهه مبارک فجر خواهد بود.

کد خبر 336182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.