خبرنگاران تاریخ‌نگاران جامعه هستند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: خبرنگاران تاریخ‌نگارانی هستند که وقایع جامعه و جهان را ثبت می‌کنند بنابراین فعالیت حرفه‌ای آنان بسیار مهم و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا، اظهار کرد: مطالبات مردم نباید فراموش شود و مسئولان وظیفه دارند تسهیلات مناسبی برای بهبود زندگی مردم در اختیار آنان قرار دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه اقدام مناسبی در پاسخ به انتظارات مردم انجام نشد، تصریح کرد: از ابتدای دوران انقلاب تاکنون مردم همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند و هرگز در حمایت از انقلاب کم‌کاری نکرده‌اند.

امام جمعه شهرضا ۲۲ بهمن را یادآور حماسه بزرگ مردم در پیروزی انقلاب دانست و افزود: امسال ایام الله پیروزی انقلاب از شرایط حساس‌تری نسبت به سالیان گذشته برخوردار است به همین دلیل لازم است اجتماعات مردمی در بزرگداشت این ایام باشکوه‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه اجتماعات مردم به ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از سوی دشمنان بررسی و تحلیل می‌شود، اظهار کرد: باید عظمت راهپیمایی مردم به نمایش گذاشته شود زیرا جدایی مردم از انقلاب مصیبتی است که اگر به آن دچار شویم، نظام و انقلاب آسیب‌های زیادی می‌بیند.

وی ادامه داد: خبرنگاران تاریخ‌نگارانی هستند که وقایع جامعه و جهان را ثبت می‌کنند بنابراین فعالیت حرفه‌ای آنان بسیار مهم و ارزشمند است؛ پس لازم است از ظرفیت رسانه‌ای شهرستان برای انعکاس اخبار راهپیمایی مردم، به خوبی استفاده شود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر جوانگرایی در همه امور گفت: اگر به جوانان توجه کنیم آنان با شور و اشتیاق بیشتری در صحنه حاضر می‌شوند، نمی‌توانیم جوانان را به کناری بگذاریم و انتظار داشته باشیم در همه امور نیز همکاری مناسبی داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: در حال حاضر بعضی از مداحان در جلسات روایات مختلفی از ائمه نقل می‌کنند، در حالی که اجازه نقل حدیث مستلزم گذراندن دوره‌های ویژه‌ای در حوزه‌های علمیه و اخذ مجوز از علما و مراجع است.

وی با تأکید بر ضرورت شناسنامه‌دار شدن مجریان مجالس مختلف، گفت: این اقدام سبب می‌شود تا در صورت انجام اعمال منافی شئون اسلامی یا قوانین جاری کشور از سوی مجریان، امکان تذکر به آنان وجود داشته باشد.

کد خبر 336174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.