«پاک‌روها» به اصفهان می‌آیند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه وسایل پاک‌رو شامل دوچرخه پدالی، دوچرخه و موتورهای برقی و خودروهای برقی بهار سال آینده برگزار و این وسایل به مردم عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و خودروهای آفرود، اظهار کرد: با توجه به کمبود فضاهای تفریحی برای جوانان، بسیار خرسندم که این امکان در شهر اصفهان فراهم شده است تا جوانان بتوانند با حضور در چنین فضاهایی، در کنار تفریح به نمایش خلاقیت و ابتکارات خود در صنعت خودرو بپردازند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: در نمایشگاه پیشین خودروهایی به نمایش گذاشته شد که در آنها کارهای خلاقانه بسیاری صورت گرفته بود و امیدوارم گسترش این فضاها، زمینه حضور جوانان علاقه‌مند را فراهم کند و اگر فرهنگ‌سازی و تبلیغات خوبی انجام شود، نمایشگاه خودروهای آفرود می‌تواند در کنار مسابقه و ثبت رکورد به محلی برای تخلیه هیجان جوانان تبدیل شود.

وی افزود: به سهم خود از همت هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان تشکر می‌کنم که با انگیزه و پشتکار به صورت مداوم پیگیر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است و این موضوع در دیگر هیأت‌ها کمتر دیده می‌شود.

صلواتی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه پاک‌روها بهار سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه انواع وسایل پاک‌رو شامل دوچرخه، دوچرخه و موتورهای برقی و خودروهای برقی به نمایش گذاشته می‌شود و این پاک روها به مردم عرضه خواهد شد. این نمایشگاه می‌تواند زمینه استفاده از پاک‌روها را در اصفهان فراهم کند.

وی اظهار کرد: از اواخر بهمن ماه طرح فروش با تسهیلات موتورهای برقی را با ۱۰ عرضه‌کننده بزرگ در سطح استان و کشور آغاز خواهیم کرد و همچنین با توجه به استقبال از طرح «بفرمایید دوچرخه» و فروش ۱۵ میلیارد تومانی دوچرخه در شهر اصفهان، این طرح استمرار خواهد داشت و طرح «بفرمایید موتور برقی» نیز به آن اضافه می‌شود.

صلواتی خاطرنشان کرد: موتور دانش بنیانی که حدود یک سال قبل با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد، به تولید انبوه رسیده است و اواخر بهمن ماه عرضه می‌شود که ظاهری شیک و مورد پسند جوانان و جذابیت‌های بسیاری دارد. محل‌های شارژ این موتورها را در ۱۰ نقطه از میادین اصلی شهر در کنار ایستگاه‌های دوچرخه پیش‌بینی کرده‌ایم که به مرور زمان به ۵۰ محل افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های خودروهای کلاسیک که مورد اقبال شهروندان است، فضای نوستالژیکی را فراهم می‌کند تا فراموش نکنیم چند دهه پیش چه خودروهایی در شهر اصفهان تردد می‌کردند و امروز چه پیشرفتی حاصل شده است.

کد خبر 336145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.