۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
مکالمات یک نقاش

نمایشگاهی از آثار نقاشی کیمیا رحیمی با عنوان "مکالمه" در گالری اکنون در حال برگزاری است.

این هنرمند به خبرنگار ایمنا گفت: "مکالمه" و گفت و گوهایی که میان افراد شکل می گیرد و اتفاقات حاصل از آن موضوعی جذاب برای من است، چرا که در زندگی شخصی ام با این نوع مکالمه ها که توانسته اند تاثیر قابل توجهی بر زندگی ام بگذارند مواجه بوده ام.

کیمیا رحیمی ادامه داد: منظور از مکالمه در این آثار، مکالمه ای بی مفهوم نیست، بلکه مکالمه ای است که تغییری در جامعه ایجاد کرده و هدایت‌کننده باشند؛ در این نقاشی ها عنصر نور بسیار بارز است و من با تاکید بر خاصیت هدایت کنندگی نور، آن را به عنوان یک جنبه از هدایت‌گری در نظر گرفته ام. افرادی که در آثار من دیده می شوند هم همان آدم‌هایی هستند که در زندگی ام تأثیر بسیاری داشته اند، در فضاهای مختلفی از آنها نورپردازی و عکاسی کرده و با نقاشی به تصویر کشیده ام.

وی گفت: در میان ۱۶ اثری که در این نمایشگاه ارایه شده است، یک اثر با تکنیک اکریلیک و سایر آثار با استفاده از رنگ روغن طی مدت یک سال خلق شده است.

کیمیا رحیمی دانش آموخته رشته گرافیک از هنرستان هنرهای زیبای معتمد است و دوره کارشناسی نقاشی را در دانشگاه سپهر اصفهان به پایان رسانده است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی "مکالمه" می توانند تا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه به گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین(١٤)، بن بست حریر مراجعه کنند.

کد خبر 335990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.