مسابقات شطرنج در سمیرم با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

سمیرم- مسئول کمیته داوران هیئت شطرنج سمیرم گفت: داوود داوودی جمالویی از شهرستان نجف‌آباد اصفهان مقام نخست مسابقات شطرنج برق‌آسای جام دنا را از آن خود کرد.

غلام‌حسین خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به حضور بازیکنانی از استان‌های اصفهان، فارس، یزد، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، البرز و تهران در این مسابقات گفت: در این مسابقات که به‌صورت انفرادی برگزار شد، داوود داوودی جمالویی (نجف‌آباد) با غلبه بر حریفان خود موفق به کسب مقام اول مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: سید ابراهیم مدرس وامغ (یزد)، علیرضا روح‌پرور (لرستان)، فرهاد یوسفان (نجف‌آباد) و محسن نیک نداف (اصفهان) نیز به ترتیب مقام‌های دوم تا پنجم مسابقات شطرنج جام دنا سرزمین هزارچشمه را از آن خود کردند.

مسئول کمیته داوران شهرستان سمیرم افزود: عنوان بهترین بازیکن بدون ریتینگ در این مسابقات را داریوش عزیزی از اصفهان با عملکردش به نام خود ثبت کرد.

خسروانی همچنین با اشاره به حضور قابل‌توجه بانوان در این مسابقات خاطرنشان کرد: در بخش بانوان این مسابقات نیز فائزه جباری، فاطمه کمالی (شهرضا) و ملیحه جهان‌دیده (سمیرم) به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره از حضور نوجوانان و خردسالان شطرنج‌باز در نخستین دوره مسابقات شطرنج برق‌آسای کشور خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۴ سال پوریا جمالی، محمدمهدی طاهری و علیرضا ثالثی (شهرضا) خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رده سنی شدند.

غلام‌حسین خسروانی افزود: در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز محسن هادی، ادیب شیروانی، (شهرضا) و سامان طایی (سمیرم) در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

مسئول کمیته داوران شهرستان گفت: علی‌اکبر منصور زاده با بیش از ۶۵ سال سن و آرشم انتظامی با هفت سال سن مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان این مسابقات نام گرفتند.

به گزارش ایمنا نخستین دوره مسابقات شطرنج برق‌آسای کشوری با بیش از ۵۰ شرکت‌کننده در شهرستان سمیرم برگزار شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 335688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.