ارایه خدمات آنلاین با کمک سامانه «وب بیس»

سامانه‌های وب بیس بر اساس مدیریت اطلاعات تامین کنندگان، مشاوران و پیمانکاران فونیکس و مطابق با نیازهای سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان طراحی شده است.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات ققنوس مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، خدمات ارزنده‌ای به سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی ارایه می‌دهد.

اعظم منشگر افزود: سامانه‌های طراحی شده، به دلیل کاربرپسند بودن و امکان برقراری ارتباط با سایر سامانه‌ها، مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است، به این دلیل که این سامانه، مدیریت اطلاعات تامین کنندگان، مشاوران و پیمانکاران فونیکس و مطابق با نیازهای سازمان ها و ارگان های مرتبط با پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان طراحی و پیاده سازی شده است.

وی اضافه کرد: سامانه وب بیس تمام موارد مربوط به مدیریت بانک اطلاعاتی، ارزیابی های کیفی و فنی بازرگانی، ثبت و مدیریت استعلامات خرید جزئی و متوسط، برگزاری معاملات و مناقصات، فروش الکترونیکی اسناد را پوشش می‌دهد و تمام مراحل فعالیت را به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود.

منشگر ادامه داد: تمام بخش ها به صورت داینامیک طراحی شده و تغییرات و تنظیمات به دست مدیر سیستم انجام می‌شود و این سامانه قابلیت انجام ارزیابی به صورت دوره ای و پروژه ای نیز دارد.

این محقق با بیان اینکه مدیریت موارد حراستی و تخلفات و اعمال قانون به روش های مختلف اعم از تعلیق، پرداخت جریمه و یا اخراج نیز جزء قابلیت های بارز این سامانه است، خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات ارایه شده این شرکت به دانشگاه ها و سایر مراکز، سامانه های دانشگاهی، سامانه آموزش مجازی، طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین، و ... می توان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: از مزایای محصولات این شرکت می توان به ارایه خدمات بی شمار به مشتریان، پشتیبانی های دوره ای و مستمر، بهینه سازی روند امور، خصوصی سازی سامانه بنا به نیاز مشتری، شفاف سازی روال کارها در سازمان و بالا بردن دقت اشاره کرد.

منشگر با بیان اینکه شرکت اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات ققنوس از سال ۱۳۸۳، فعالیت خود را در زمینه تولید سامانه های وب بیس آغاز کرده است، افزود: ماهیت محصول تولیدی این شرکت، نرم افزاری است و مانند سایر محصولات به صورت فیزیکی قابل ارایه نیست، اما این شرکت مایل به پذیرفتن سرمایه گذار به صورت پروژه ای و با شرایط مورد قبول هر دوطرف نیز است.

کد خبر 335292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.