پیروی از ولایت فقیه عمل به وصیت شهدا است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: با پیروی از ولایت فقیه و قدردانستن نعمت انقلاب به وصیت شهدا عمل کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت الله سیدعلی طهماسبی ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ الهی به ملت ایران بود و به برکت این انقلاب اقدامات خوبی در کشور انجام شده و نادیده گرفتن این اقدامات ناسپاسی و ظلم به نظام است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه با پیروی از ولایت فقیه و قدردانستن  نعمت انقلاب به وصیت شهدا عمل کرده‌ایم، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما دشمن با نقطه ضعف گرفتن از نظام و زیر سوال بردن قوه مقننه، مجریه و قضاییه می‌خواهد راه نفوذی در کشور پیدا کند.

طهماسبی با بیان اینکه کسانی که امروز دلسوز ملت ایران شده‌اند، قبل از انقلاب با حکمرانی در کشور، حکومت دیکتاتوری را بر ملت تحمیل کرده بودند، گفت: با تکیه به اقتصاد کشور و با خودباوری می‌توانیم به اهداف عالی نظام دست پیدا کنیم، زیرا غنی شدن اقتصاد داخلی راهی برای قطع وابستگی به بیگانگان است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مسئولان باید نقدپذیر باشند، البته نقد باید برای اصلاح امور باشد، نه برای تخریب، تأکید کرد: زندگی اشرافگری برای مسئولان افت است و مردم ولی نعمت نظام هستند که باید برای رفاه اقتصادی آنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه تلاش شود.

طهماسبی گفت: ایام دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی که دستاوردهای نظام برای مردم بازگو و تبیین شود، تقویت انقلاب موجب مصون ماندن انقلاب از دسیسه دشمنان است./

کد خبر 335184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.