کام ذوب‌آهن شیرین‌تر شد/ عملکرد سبزها تحت‌تأثیر مشکلات زردها

تیم فوتبال ذوب‌آهن در روزهایی که سپاهان به شدت دچار مشکل شده، با عملکرد خوب خودش مرهمی بر روی دردهای فوتبال اصفهان گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شاید از بدشانسی‌های ذوب‌آهن باشد که درست در روزهایی که باید فضای رسانه‌های ورزشی اصفهان به تمجید عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم اختصاص پیدا کند، مشکلات باشگاه سپاهان و تغییرات صورت گرفته به نوعی تمرکز را از روی دیگر نماینده شهر برداشته است. با این حال ذوب‌آهن در مقابل صنعت نفت آبادان چهارمین برد متوالی خودش را جشن گرفت تا به نوعی انتقام دو باخت سپاهان در مقابل حریف آبادانی را از این تیم گرفته باشد. البته هرچقدر هم فراز کمالوند سعی کند که باخت تیمش را به بی انگیزگی بازیکنانش و تمرکز نفت بر روی بازی نیمه‌نهایی جام حذفی ربط دهد، باز هم باید گفت که ذوب‌آهن در یک بازی کاملاً برتر دو گل تاکتیکی به حریف خودش زد و در بیشتر دقایق بازی هم تیم برتر میدان بود تا با شایستگی این سه امتیاز را بگیرد.

اهمیت برد ذوب‌آهن در جایی بیشتر می‌شود که بدانیم قلعه‌نویی در این مسابقه دو بازیکن جدید و تأثیرگذار خودش مثل بختیار رحمانی و اکبر ایمانی را هم در اختیار نداشت و با یک تیم نصف و نیمه حریف خودش را برد. البته این پیروزی با تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در هفته بیستم هم دنبال شد و اگر فولاد هم در بازی معوقه‌اش در برابر پیکان نتیجه نگیرد باید هفته بیستم را هفته‌ای کامل به کام ذوب‌آهن دانست که باعث شد نماینده فوتبال اصفهان به سه تیم بالای سر خودش نزدیک‌تر هم بشود. تنها اتفاق نگران‌کننده این بازی اشتباه مدافع میانی ذوب‌آهن بود که در دقایق پایانی فرصت را در اختیار مهاجم حریف قرار داد تا کمی از قاطعیت برد ذوب‌آهن کم شود و قلعه‌نویی باید در این حوزه بیشتر با مدافعان تیمش کار کند که در نیم‌فصل نخست نشان داده بودند از دقیقه ۸۵ به بعد به شدت مستعد اشتباه و دریافت گل هستند.

در این بین یک سوال دیگر هم وجود دارد که بر اساس آن انتقال احتمالی بازی‌های ذوب‌آهن از نقش‌جهان به فولادشهر که این روزها زمین چمنش هم آماده برگزاری مسابقات ذوب‌آهن شده ممکن است از لحاظ روحی و انگیزشی کمی بر روی بازیکنان ذوب‌آهن تأثیرگذار باشد که به تازگی با فضای ورزشگاه نقش‌جهان خو گرفته‌اند و سه بازی قبلی خودشان را در این استادیوم برده‌اند. بازی بعدی ذوب‌آهن در مقابل استقلال خوزستان در آستانه بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است و تیم امیر قلعه‌نویی که در بازی رفت شش گل به حریف خوزستانی خودش زده با گرفتن سه امتیاز این بازی به عنوان نایب قهرمان جدول لیگ برتر ایران می‌تواند میزبان نماینده نه‌چندان قدرتمند فوتبال هند باشد.

کد خبر 335169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.