احتمال بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر از یکشنبه

رییس هیأت اسکی استان اصفهان از احتمال بازگشایی پیست فریدونشهر از فردا یکشنبه خبر داد.

محمود یسیلیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر پس از بارش برف شب گذشته در این منطقه، اظهار کرد: خوشبختانه شب گذشته میزان خوبی برف در فریدونشهر بارید و حدود ۴۰ سانتی‌متر برف در پیست فریدونشهر به زمین نشسته است.

وی ادامه داد: از صبح امروز افرادی را به پیست فریدونشهر فرستاده‌ایم تا کارهای آماده‌سازی و برف‌کوبی پیست را انجام دهند و قرار است تا ظهر امروز در مورد اینکه می‌توان از پیست استفاده کرد یا خیر، به ما خبر بدهند.

یسیلیانی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم پیست فریدونشهر به احتمال ۹۰ درصد از فردا یکشنبه بازگشایی شود و قابل استفاده باشد، اما این موضوع هنوز قطعی نیست. احتمال ۱۰ درصدی عدم بازگشایی پیست نیز به این دلیل است که شاید برف برخی سنگ‌ها را به طور کامل پوشش نداده و احتمال  آسیب‌دیدگی ورزشکاران وجود داشته باشد که در این‌صورت از پیست استفاده نمی‌کنیم چون سلامتی ورزشکار برای ما اهمیت زیادی دارد.

رییس هیأت اسکی استان اصفهان در مورد وضعیت پیست افوس، اظهار کرد: تا الان گزارشی از وضعیت بارش برف در پیست افوس به دست ما نرسیده و اطلاعی از وضعیت این پیست نداریم.

وی گفت: در صورت آماده بودن پیست فریدونشهر، این پیست از ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه) بازگشایی و برای مردم و علاقه‌مندان قابل استفاده خواهد بود.

کد خبر 335164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.