آمادگی کامل آتش‌نشانی اصفهان برای مقابله با حوادث

شهردار اصفهان گفت: سازمان آتش نشانی اصفهان توانایی و آمادگی کامل در مقابله با حوادث احتمالی را دارد، بنابراین به مردم اصفهان این اطمینان را می‌دهیم که اگر حادثه‌ای رخ دهد، آتش‌نشانان در زمان کوتاهی بین سه تا پنج دقیقه طبق استانداردهای جهانی خود را به محل مورد نظر می‌رسانند. 

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو در جمع آتش‌نشانان اصفهانی حاضر شد تا از نزدیک با آنها گفتگو کند.

قدرت الله نوروزی در این دیدار اظهارکرد: سازمان آتش نشانی اصفهان توانایی و آمادگی کامل در مقابله با حوادث احتمالی را دارد، بنابراین به مردم اصفهان این اطمینان را می‌دهیم که اگر حادثه‌ای در اصفهان رخ دهد، آتش‌نشانان طبق استانداردهای جهانی در زمان کوتاهی بین سه تا پنج دقیقه خود را به محل مورد نظر می‌رسانند. 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با رشادت و ایثارگری از جان مردم حراست می‌کنند، البته شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی از بروز برخی حوادث جلوگیری کنند، افزود: در گام نخست، ایمنی در دست خود مردم است و آنها باید تلاش داشته باشند تا از وقوع حادثه جلوگیری کنند.

شهردار اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای آتش نشانان برای داشتن روحیه شجاعت و ایثارگری تصریح کرد: روحیه جانفشانی و ازخودگذشتگی آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو بیش از پیش نمایان شد، آتش نشانان اصفهان نیز همچون گذشته بارها این روحیه را به منصه ظهور رسانده‌اند، بنابراین فداکاری و ایثارگری آتش‌نشانان در اذهان باقی می‌ماند و هیچگاه فراموش نمی‌شود.

نوروزی همچنین در این بازدید با حضور در اتاق فرماندهی سازمان آتش‌نشانی طی پیامی به ایستگاه‌های ۲۲گانه شهادت ۱۶ نفر از آتش‌نشان کشور در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.

 شهردار اصفهان بدر این پیام گفت: «امروز مصادف است با حادثه جانگداز پلاسکو، روزی که ۱۶ نفر از مردان رشید آتش نشانی تهران برای حمایت از مردم جان باختند، من این روز را به همه شما تسلیت می گویم. امروز از ایستگاه مرکزی آتش نشانی اصفهان بازدید کردم و شاهد رشادتها و جوان مردی‌های همه شما بودم، همچنان که در گذشته نیز شنیدیم این موضوع بر همه واضح است که شما در اصفهان برای نجات جان مردم رشادتهای بسیاری از خود نشان دادید من به همه شما این تلاشها را تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای همه شما دارم.

امید است در همه حوادث ناگواری که رخ می‌دهد همچون گذشته مردانه به میدان بیایید و برای نجات انسانها از همه چیز خود در راستای انجام ماموریت بگذرید و در ذهن مردم خاطرات خوبی بر جای بگذارید. برای شادی روح شهدایی که در راه نجات مردم تلاش کردند خصوصا شهدای ساختمان پلاسکو که در سال گذشته اتفاق افتاد، صلوات و فاتحه ای قرائت کنید.»

کد خبر 335157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.