دیگر هیچگاه وارد مذاکره با اسرائیل نخواهیم شد/ حمایت آمریکا باعث پدید آمدن اسرائیل شد

نایب رییس پارلمان فلسطین با بیان اینکه کشورهای اسلامی نباید فریب اسرائیل را خورده و با آنها ارتباط برقرار کنند، گفت: مادامی که مورد استفاده این کشورهای برای صهیونیست‌ها تمام شود به آنها رحم نخواهند کرد.

به گزاش ایمنا و به نقل از خانه ملت، رضوان الاخرس انتقال سفارت آمریکا به قدس را خطایی از سوی این کشور دانست و گفت: آنها این توطئه را از قبل برنامه ریزی کرده بودند و این رویای آمریکایی-صهیونیستی را همواره در سر داشته اند که روزی قدس و سرزمین فلسطین را به صورت کامل از آن اسرائیل کنند.

نایب رییس پارلمان فلسطین در ادامه با بیان اینکه قدس سرمایه کشورهای اسلامی است، افزود: ما با تمام نیرو از این سرمایه محافظت می کنیم و نمی گذاریم بیش از این به آن دستبرد بزنند چنانچه در حال حاضر نیز بیت المقدس به محلی برای عبادت کافران صهیونیست شده و آنها نیز حرمت این مکان مقدس را نگاه نمی دارند.

وی افزود: انتقال سفارت آمریکا به قدس در راستای توطئه های گذشته واشنگتن است همچنان که اگر حمایت های این کشور از اسرائیل نبود از ابتدا اسرائیلی به وجود نمی آمد.

الاخرس در ادامه با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی کشورهای اسلامی باید دشمنی ها را از بین خود کنار بگذارند، یادآور شد: دشمنی ها میان کشورهای اسلامی را نیز همین آمریکایی ها به وجود آورده اند لذا باید با وحدت درونی از قدس حمایت کرده و کشورهای اسلامی نباید فریب خورده و با اسرائیلی ها هم دست شوند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی باید بدانند آمریکا و اسرائیل تا ابد با این کشورها مهربان نمی مانند و هرجا مورد استفاده آنها تمام شود به آنها نیز رحم نخواهند کرد.

نایب رییس پارلمان فلسطین در پایان با یادآوری این مطلب که تا کنون مذاکره صلح میان اسرائیل و فلسطین مثمر ثمر نبوده است، خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه بار دیگر وارد مذاکره با اسرائیل نمی شویم؛ آنها همواره شروطی می گذارند که به نفع خودشان بوده و حتی به یک تعهد نیز با ما پایبند نبوده اند.

کد خبر 335151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.