بارش ۱۵ میلیمتر برف در بویین میان دشت/اصفهان بارانی می‌شود

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا صبح امروز ۱۵ سانتی متر برف در بویین میان دشت باریده است، گفت: احتمال بارش باران نیز برای شهر اصفهان پیش بینی می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بارش برف در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های ارسالی بیشترین بارش برف شب گذشته در بویین و میاندشت با ۱۵ سانتی متر بارش بوده است همچنین بارش‌ها در مناطق غربی به ترتیب فریدونشهر با حدود ۱۳ سانتی متر، داران و خوانسار ۳ سانتی متر، گلپایگان و چادگان یک سانتی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های گزارش شده‌ای که بیش از بارش‌های اعلامی هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده همراه با بارش‌های برفی که قبلا اتفاق افتاده و روی زمین مانده بوده است، اعلام می‌شود، تصریح کرد: فریدونشهر ۱۲ سانتی متر بارش برف جدید داشته که میزان برف روی زمین در این شهرستان در حال حاضر ۲۴ سانتیمتر است.

خدابخش در خصوص روند بارش های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: بارش‌های جدیدی امروز در مناطق مرکزی و شرقی استان خواهیم داشت.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه احتمال ادامه بارش‌های غرب به صورت برف یا تبدیل آن به باران هم وجود دارد، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که در اصفهان هم احتمال بارش برف و باران را داریم.

خدابخش با بیان وجود بارش در نقاط مرکزی به صورت باران و برف گفت: در ارتفاعات بارش ها صرفا به صورت برف است و بارش نواحی مرکز و شرق  کمتر از نقاط جنوبی و غربی است.

وی اضافه کرد: امروز بارش در منطقه مرکزی، شرقی و منطقه میمه آغاز خواهد شد که اوج فعالیت این سیستم بارشی تا پایان ساعات امروز پیش‌بینی می‌شود و در ادامه این سامانه ضعیف خواهد شد.

خدابخش با تاکید بر اینکه اوایل فردا این موج ناپایدار از استان خارج خواهد شد، گفت: فردا با خروج این موج ناپایدار در برخی نواحی غرب استان بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می شود.

کد خبر 335147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.