۳۰۵ کارتن‌خواب در اصفهان جمع‌آوری شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ویژه جمع آوری کارتن‌خواب‌ها در اصفهان ۳۰۵ کارتن‌خواب جمع‌آوری شد.

سرهنگ حسن یاردوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح ویژه جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها در اصفهان اظهار کرد: این طرح طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در محلات شمال غرب و شمال شرق اصفهان اجرا شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی کلانتری‌های مناطق مختلف، محل این کارتن‌خواب‌ها شناسایی و جمع‌آوری آنها انجام شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح ۳۰۵ نفر در شهر اصفهان جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۱۹۹ نفر از کارتن‌خواب‌های دستگیر شده در اصفهان بر اساس ماده ۱۵ تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد، ۲۵ نفر بر اساس ماده ۱۶ تحویل مرکز قلعه‌شور و مابقی این افراد نیز به دلیل همراه داشتن مواد مخدر به دادسرای اصفهان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری معتادان در شهر اصفهان ادامه می‌یابد، تصریح کرد: این طرح را تاجایی ادامه می‌دهیم که در شهر اصفهان معتادان علنی و کارتن‌خواب نداشته باشیم.

سرهنگ یاردوستی با بیان اینکه ریشه کردن کردن معتادان کارتن‌خواب در اصفهان نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است، اضافه کرد: باید توجه داشت که هر بار که طرح جمع‌آوری کارتن‌خواب‌های اصفهان اجرایی می‌شود حدود ۳۰ درصد از این افراد در جمع‌آوری‌های قبلی نیز بوده‌اند و این بیانگر وجود حلقه مفقوده همکاری‌های بین دستگاهی است.

وی با تاکید بر اینکه کارتن‌خواب‌های اصفهان نیاز به کار و آغوش گرم خانواده دارند، افزود: خانواده‌ها باید پس از مراجعه مجدد کارتن‌خواب‌ها از مراکز ترک اعتیاد آنها را بپذیرند و ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط نیز در خصوص ایجاد شغل برای کارتن‌خواب‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در خصوص کارتن‌خواب‌های زن در اصفهان نیز گفت: این دسته از کارتن‌خواب‌ها نیز شناسایی شده و در این طرح پنج نفر از کارتن‌خواب‌های زن جمع ‌آوری و تحویل مرکز نگهداری زنان شده‌اند.

کد خبر 335128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.