کوهگشت‌های خانوادگی نقش مهمی در سلامت و پویایی جامعه دارد

کاشان - رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: نشاط اجتماعی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع محسوب می شود و نقش بسیار مهمی در سلامت و پویایی جامعه دارد.

علی رسول‌زاده رییس شورای اسلامی شهر کاشان در حاشیه یکصد و چهاردهمین کوهگشت خانوادگی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، گفت: نشاط اجتماعی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع محسوب می شود و نقش بسیار مهمی در سلامت و پویایی جامعه دارد.

وی با اشاره به برگزاری کوهگشت‌های خانوادگی در کاشان تصریح کرد: این حرکت فرهنگی و ورزشی ستودنی است زیرا موجب ترویج نشاط و شادابی در سطح جامعه می شود.

مرتضی والی‌زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این کوهگشت خانوادگی، با گرامیداشت روز ملی هوای پاک، حضور در دامان طبیعت را یک یادآوری برای حفظ این نعمت خدادادی دانست و گفت: مشارکت خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی موجب نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه است.

وی با تأکید بر رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای توسعه و حمایت از ورزش‌های همگانی افزود: برگزاری کوهگشت‌های خانوادگی نمونه‌ای از این عزم عملی است.

به گزارش ایمنا، یکصد و چهاردهمین کوهگشت خانوادگی به مقصد روستای درّین به مناسبت روز ملی هوای پاک برگزار شد. در این آیین فرهنگی و ورزشی، پاک‌سازی طبیعت توسط شرکت کنندگان به خصوص نونهالان و کودکان نیز صورت گرفت و به دوستداران فضای سبز جوایزی اهدا شد.

کد خبر 335122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.