نمایندگان مجلس بلندگوی مردم هستند

کاشان – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از ابتدا نیز با چهار مورد در بودجه سال ۹۷ از جمله افزایش قیمت حامل‌های انرژی، آب و برق، حذف یارانه و افزایش مالیات مخالف بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد، در آستان امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) راوند اظهار کرد: حدود هزار پایاننامه در رابطه با شیعهشناسی و مکتب تشیع در اسراییل نگارش شده و برخی از بنیادهای تحقیقات آمریکا مطالعات زیادی در تاریخ تشیع انجام دادند.

وی افزود: حجم زیادی از این تحقیقات بعد از فتنه سال ۸۸ در دستور کار انیستیتوها و انجوهای مطالعاتی و تحقیقات استراتژیک آمریکا قرار گرفت و این مراکز تحقیقاتی، راهکارهای زیادی ارایه دادند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتفاقات تاریخ اهل بیت(ع) در نبرد با معاویه و جنگ صفین گفت: تاریخ تکرار شدنی است؛ اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاد حکم میکند تا مجددا تاریخ عصر اهل بیت(ع) را مرور و مطالعه کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کاشان در جریان آشوبهای خیابانی گفت: کاشان مهد تشیع و ولایتمداری است، اتفاقاتی که در کاشان افتاد چهره کاشان و این منطقه را کمی در ایران مکدر کرد و کلیپهایی که پخش شد برازنده مردم کاشان نبود و البته آنها اهل کاشان نبودند تا اینکه مردم کاشان با تظاهرات روز دهم دی به عنوان نخستین مردمی که به حمایت از ولایت به میدان آمدند، دوباره از خود تابلویی درخشان ساختند.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات زیاد معیشتی مردم تصریح کرد: نمایندگان بلندگوی مردم هستند، ما از ابتدا نیز با چهار مورد در بودجه سال ۹۷ از جمله افزایش قیمت حامل‌های انرژی، آب، برق، حذف یارانه و افزایش مالیات مخالف بودیم.

وی افزود: علت مخالفت نمایندگان عدم توانایی مردم در پرداخت هزینه در این حوزهها است که در این راستا نمایندگان پیگیر آن بوده و اصلاحات اعمال خواهد شد.

ساداتینژاد، ادامه داد: ما دردمان درد تاریخ است؛ درد عدم اطاعتپذیری از امام، ما درد تکرار داریم، به فرموده رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی سبب حل مشکل اقتصاد است، تمامی مسئولان اجرایی تکرار میکنند، دستور امام تکرار نمیخواهد بلکه اجرا میخواهد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گزارش کوتاهی از عملکرد خود در منطقه راوند به تاسیس نمازجمعه با شکوه منطقه راوند و حضور پرشور ۱۳۰۰ نفری مردم و تلاشهای نماینده جهت برپایی آن اشاره کرد و از امام جمعه منطقه راوند به خاطر تلاشها و فعالیتهای گسترده در منطقه تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: حفظ وحدت با محوریت امام جمعه در این منطقه خواهد توانست تمام سدها را بشکند و مشلات را برطرف کند.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اخذ مجوز تامین اجتماعی، راهاندازی اداره کمیته امداد منطقه، تامین هزینه دفتر پست، رفع مشکلات درمانگاه خیریه فاطمیه و افزایش اعتبار آن در بحث بیمه و همچنین اخذ مجوز دندانپزشکی و ایجاد تجهیزات از جمله تهیه آمبولانس، احداث شهرک ماهیان زینتی افزود: راوند همچون کبوتری است که برای پرواز به دو بال نیاز دارد، بال معنویت که آن احداث حوزه علمیه قطب راوندی است که شناشنامه مردم این شهر بوده و بال دوم آن بال اقتصادی است که آن هم با احداث شهرک ماهیان زینتی محقق می شود.

 ساداتی نژاد، هدف از احداث شهرک ماهیان زینتی راوند را جذب گردشگری عنوان کرد و گفت: در ورودی کاشان یک قمصر احداث میکنیم؛ البته شهر قمصر نهایتا ۴۰ روز گل دارد و گردشگر جذب میکند، اما شهرک ماهیان در مجاورت اتوبان در تمام سال قابلیت پذیرش گردشگر دارد و بر پایه ظرفیت خود شهر، منبع اقتصادی شکل میگیرد./

کد خبر 335121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.