اوضاع سپاهان خطرناک شد + جدول

هشتمین باخت سپاهان در لیگ هفدهم به قیمت کاهش فاصله امتیازی این تیم با منطقه سقوط تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس با وجود توقف خانگی برابر گسترش فولاد جایگاهش در صدر جدول را حفظ کرد. از بین تعقیب‌کنندگان صدرنشین، پارس جنوبی هم این هفته به سرنوشتی مشابه دچار شد و به تقسیم امتیازات خانگی قناعت کرد. با این حال، فولاد این فرصت را دارد تا در صورت واریز حداکثر امتیازات دیدار معوقه با پیکان، فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهد.

ذوب‌آهن از فرصت توقف بالانشینان بیشترین بهره را برد و با دشت هر سه امتیاز دیدار خانگی برابر صنعت نفت فاصله خود را با صدر جدول کاهش داد. توقف استقلال برابر پدیده باعث شد تا جایگاه ذوب‌آهن در رده چهارم کمی مستحکم‌تر از قبل شود، هرچند که سبزپوشان اصفهانی اکنون سایپا را هم در یک امتیازی خود می‌بینند.

تیم‌های پُرطرفدار تراکتورسازی و سپاهان در هفته بیستم نیز قافیه را به حریفانشان واگذار کردند تا اوضاعشان در جدول بیش از پیش وخیم شود. طلایی‌پوشان اصفهانی نه تنها نتوانستند از فرصت باخت قرمزهای تبریزی برای اشغال جای آنها در جدول استفاده کنند که با شکست برابر یکی از تیم‌های پایین جدول اوضاعی وخیم پیدا کردند. با باخت به سپیدرود سپاهان در رده دوازدهم جدول باقی ماند، اما فاصله این تیم با منطقه خطر به تنها دو امتیاز کاهش یافت تا بحران در پُرافتخارترین تیم لیگ برتر بیش از پیش عمیق شود.

کد خبر 335098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.