بزرگترین مسابقه ابتکارات دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود

ثبت نام در بیست و دومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی (نادکاپ) دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

به گزارش ایمنا، وثوقی وحدت، دبیر بیست و دومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نادکاپ شریف با اعلام این خبر گفت: این مسابقات هرساله و به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام این مسابقات در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی، برنامه ‌نویسی اندروید، طراحی سه بعدی، سازه‌های خلاق و... صورت می‌گیرد.

وثوقی وحدت تصریح کرد: پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش‌آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از اهداف این جشنواره است.

دبیر نادکاپ مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد: مسابقات نادکاپ شریف بزرگترین و متنوع‌ترین جشنواره دانش‌آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است که با حضور بیش از سه هزار دانش‌آموز از ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۶۰ رشته جذاب در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، این مسابقات ۱۰ و۱۱ اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nadcup.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 335095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.