شرکت فرودگاه‌ها مجاز به خرید اراضی نظامی اصفهان شد

بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیسیون تلفیق، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می تواند برای اجرای پروژه های توسعه ای فرودگاه های مهرآباد و اصفهان، زمین های متعلق به ارگان های نظامی را خریداری کند.

به گزارش ایمنا به نقل از  شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در جلسه کمیسیون تلفیق ماده الحاقی تصویب شد که خرید املاک مورد نیاز شرکت در فرودگاه مهرآباد و اصفهان از املاک نیروهای نظامی پذیرفته شده تلقی شود. همچنین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این پروژه ها از پرداخت سود سهام و نقل و انتقالات معاف شده است.

پیش از این رحمت اله مه آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در نشست خبری خود در فرودگاه اصفهان در خصوص طرح توسعه این فرودگاه گفته بود که در فرودگاه اصفهان با مشکل شدید عرصه حتی برای عملیات جاری فرودگاه مواجه ایم.

رحمت اله مه آبادی تاکید کرده بود که ۱۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه اصفهان اختصاص یافته اما در اصفهان با محدودیت عرصه مواجه هستیم.

همچنین دی ماه ۹۴ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه مسئولان صنعت هوانوردی با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرده بود که تنها ۱۱ درصد فرودگاه مهرآباد در اختیار شرکت فرودگاه های کشور قرار دارد.

کد خبر 335051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.