ذوب‌آهن با رفع مشکلات مالی به سهمیه آسیایی هم می‌رسد

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر مشکلات مالی باشگاه رفع شود، ذوب‌آهن قطعاً سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.

احمد جمشیدی در حاشیه دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر، به خبرنگار ایمنا گفت: ابتدا پیروزی حیاتی ذوب‌آهن در دیدار حساس برابر نفت آبادان را به اعضای هیأت مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن، مدیرعامل باشگاه، کادرفنی و هواداران ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم با نتایج خوبی که تیم در آینده می‌گیرد، هم از حمایت اعضای هیأت مدیره کارخانه ذوب‌آهن برخوردار شویم و هم با همدلی موجود به سهمیه آسیایی برسیم.

وی با تشکر از حمایت‌هایی که احمد صادقی و ابوتراب فاضل از باشگاه ذوب‌آهن انجام داده و انجام خواهند داد، در مورد سایر اقدامات حمایتی اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن از این تیم اظهار کرد: تیم در نیم‌فصل نخست به دلیل برخی مشکلات دچار بحران شد و نتیجه لازم را نمی‌گرفت. با این هدف به هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اضافه شدم که روند باشگاه بهبود پیدا کند و به جایگاه اصلی خود برسد که خوشبختانه با همدلی و هم‌جهت بودن اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم نتایج خوبی حاصل شده است.

جمشیدی با درخواست از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره کارخانه ذوب‌آهن برای رفع مشکلات مالی این باشگاه افزود: اگر این اتفاق بیفتد، ذوب‌آهن قطعاً در بین چهار تیم بالای جدول قرار می‌گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد تمهیدات این باشگاه برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: آذری با تلاش شبانه‌روزی چمن فولادشهر را آماده کرد تا به دیدار آسیایی ذوب‌آهن برسد. هماهنگی‌های لازم در هیأت مدیره باشگاه و ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی انجام شده و قطعاً با حضور پرشور هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر می‌توانیم در دیدار پلی‌آف آسیا پیروز شویم. از هواداران می‌خواهم که روز دهم بهمن ماه ورزشگاه را پر کنند.

کد خبر 335035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.