روشن: تدوین برنامه های تفریحی متناسب با نیازهای مناطق شهر

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه های تفریحی و فرهنگی شهر متناسب با ظرفیت ها و نیازهای مناطق ۱۵گانه تنظیم می شود.

فریده روشن در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه ناژوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برنامه های تفریحی شهر با توجه به ظرفیت ها و نیازهای هر منطقه در سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری تدوین می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های تفریحی و فرهنگی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، افزود: در این راستا برای مناطقی که با آسیب های اجتماعی بیشتری روبرو هستند، باید برنامه منطقی و مدونی تهیه شود.

افزایش نشاط اجتماعی مهمترین ماموریت شهرداری است

محمد عیدی، معاون و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حاشیه این مراسم به ایمنا گفت: یکی از مهمترین ماموریت های سازمان فرهنگی، افزایش نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی است، بنابراین وارد حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شده ایم.

وی با بیان اینکه مکانهای تفریحی برای نشاط شهروندان باید افزایش یابد، افزود: در نظر داریم تمام خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در به در خانه شهروندان ببریم، زیرا این حق همه شهروندان است که در کمترین زمان ممکن و به راحتی به خدمات فرهنگی و تفریحی دسترسی داشته باشند.

کد خبر 335029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.