قلعه‌نویی: تنها یک نیمه فوتبال بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با یک نیمه فوتبال بازی کردن به سه امتیاز دیدار با نفت آبادان رسیدیم و این سه امتیاز حق‌مان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی عصر امروز (پنجشنبه) پس از برتری تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: در نیمه نخست در حد نام ذوب‌آهن بازی نکردیم، اما خوشبختانه به هر سه امتیاز این بازی رسیدیم. در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم، اما باز هم در دقایق آخر بد بازی کردیم و باید به فکر رفع این مشکل باشیم. حریف یک موقعیت گلزنی هم نداشت و خیلی بچگانه گل خوردیم.

وی افزود: تیم‌های کمالوند همیشه خوب بازی می‌کنند و در نیمه نخست قصد داشتند از ضدحملات استفاده کنند، اما بازیکنان ذوب‌آهن باهوش بودند. با یک نیمه فوتبال بازی کردن به سه امتیاز دیدار با نفت آبادان رسیدیم و این سه امتیاز حق‌مان بود. در نیم‌فصل نخست هرچه به نیمکت تیم نگاه می‌کردم بازیکنی برای تعویض نداشتیم، اما خوشبختانه الان بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش به دو بازیکن نیاز دارد، گفت: جذب این دو بازیکن کمک زیادی به ما می‌کند. یکی از این دو بازیکن فردا به اصفهان می‌آید و دومی هم خارجی است و قرار است نامه‌ای بزنیم و اقدامات لازم برای جذب او را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا به بختیار رحمانی استراحت داده بود، اظهار کرد: این حرف‌ها نیست. او احتمالاً به بازی بعدی ذوب‌آهن نمی‌رسد. از پزشکان ذوب‌آهن که شب و روز برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در مورد برنامه تیمش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و ۱۰ فینال در پیش داریم. تا امشب شادی می‌کنیم و از فردا به فکر بازی با استقلال خوزستان هستیم. انسان به امید زنده است. کار خودمان را انجام می‌دهیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

کد خبر 335022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.