نوروزی: اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به رونق گردشگری در ناژوان

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه توسعه گردشگری در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد، در سال آینده ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای رونق گردشگری منطقه ناژوان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ناژوان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز پروژه های باغ رویش، جاده سلامت و مخازن کلکتور فضای سبز در منطقه جنگلی ناژوان به بهره برداری رسید.

وی به ویژگی های باغ رویش اشاره کرد و افزود: شهروندان می توانند تا شش ماه پس از تولد فرزندشان با مراجعه به باغ رویش، نهالی را به یادگار به نام فرزند خود کاشت کنند، تمامی درختان باغ رویش از نوع درختان ثمرده و میوه است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ۷۰۰ هزار اصله درخت در منطقه ناژوان وجود دارد که ۲۷۰ هزار اصله آن توسط شهرداری حفظ و نگهداری می شود، افزود: برای تامین آب مورد نیاز درختان ناژوان دو مخزن ذخیره آب هزار مترمکعبی و دو هزار مترمکعبی افتتاح شد، البته امیدواریم در آینده بتوانیم از پساب تصفیه شده برای تامین آب مورد نیاز درختان ناژوان استفاده کنیم.

نوروزی با بیان اینکه توسعه گردشگری در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: یکی از محل های که می تواند به توسعه گردشگری در شهر کمک کند، منطقه ناژوان است بر همین اساس ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای رونق گردشگری این منطقه در سال آینده پیش بینی شده است، البته بودجه گردشگری شهر در یک منطقه متمرکز نیست.

کد خبر 335019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.