۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
سلطان سفر به اصفهان آمد

همزمان با سفر گروه تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تحت عنوان "سلطان سفر" به اصفهان، پویش مردمی "من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم" آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، این هیئت تبلیغاتی با عنوان "سلطان سفر" در راستای تهیه مستندی از جاذبه های گردشگری ۳۱ استان کشور عصر روز گذشته -چهارشنبه- ۲۷ دی ماه به اصفهان سفر کرد و تا پایان امروز ۲۸ دی ماه در اصفهان حضور دارد.

در راستای فعالیت های این گروه تبلیغاتی، کوروش وکیلی مسئول امور بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: امروز نمایشگاه های بین المللی گردشگری یکی از ابزارهای موثر و کارآمد در توسعه و رونق گردشگری است، لذا این مقوله بستر مناسبی را جهت هم‌گرایی و هم اندیشی میان فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری فراهم می کند.

او افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری است تلاش کرده ایم تا با قوت تمام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران مشارکت داشته باشیم.

این گروه تبلیغاتی در مستند تبلیغاتی خود ضمن معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان در یک کار جدید، مسیرهای تعریف شده ۲۸ گانه گردشگری در پهنه استان اصفهان را مستند سازی می کند.

عصر روز گذشته همزمان با حضور هیئت تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در اصفهان، پویش مردمی "من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم" در محورهای تاریخی شهر اصفهان آغاز شد.

کد خبر 335001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.