بهای خدمات آرامستان باغ رضوان افزایش نمی‌یابد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: قطعه زمینی برای احداث آرمستان غرب در حوالی اصفهان-شاهین شهر پیش بینی شده است.

سیدرضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگارایمنا اظهارکرد: به منظور دسترسی آسانتر ساکنان غرب و جنوب غربی اصفهان و همچنین کاهش ترافیک خیابان جی درصدد هستیم تا آرامستانی در غرب اصفهان احداث کنیم که در این راستا یک قطعه زمین در حوالی اصفهان-شاهین شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ساماندهی آرامستان‌های محلی شهر اصفهان در دستور کار مدیریت شهری است، در این راستا جلسات مختلفی با هیئت امنای محلات برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تاکید شهردار اصفهان، بهای خدمات سازمان آرامستان ها افزایش نمی‌یابد، در همین راستا برای تأمین هزینه های سازمان به سمت تحقق درآمدهای پایدار حرکت می‌کنیم زیرا معتقدیم بار هزینه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نباید بر دوش شهروندان باشد.

جعفریان با بیان اینکه در حال حاضر در آرامستان باغ رضوان ۱۷۰ هکتار فضای سبز وجود دارد که با ساماندهی فاز سوم آن نیز، ۱۰ هکتار به این آمار اضافه می‌شود، افزود: با توجه به خشک شدن چاه‌های آب آرامستان باغ رضوان کمبود آب به شدت احساس می‌شود، بنابراین برای حفظ و نگهداری فضای سبز این آرامستان نیاز به اجاره چاه های آب داریم.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین ۱۶ نفر روزانه در این آرامستان به خاک سپرده می‌شوند، اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با پزشکی قانونی دو دادپزشک خانم و آقا در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در آرامستان باغ رضوان مشغول به فعالیت هستند که به صورت رایگان متوفیان را معاینه کرده و گواهی فوت را صادر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از قبور در سال های گذشته پیش فروش شده است و در حال حاضر با توجه به اینکه متقاضی چندانی برای پیش خرید قبور نداریم به نظر می‌رسد این موضوع اشباع شده باشد.

کد خبر 334988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.