لسان‌فولادی: اینکه می‌گویند کرانچار من و قنبری را نخواسته کذب است

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان به شایعاتی که در مورد او و کریم قنبری به وجود آمده است واکنش نشان داد.

علی لسان‌فولادی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد دلیل صادر نشدن کارت مربیگری او و کریم قنبری اظهار کرد: ابتدا باید توافق مالی با باشگاه انجام شود، سپس قرارداد ما در هیأت فوتبال استان ثبت شود و بعد برای صدور کارت مربیگری به فدراسیون مراجعه کنیم، اما چون در این مدت بسیار گرفتار بودیم این کار هنوز انجام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز بر سر مسائل مالی با باشگاه سپاهان به توافق نرسیده‌اند، افزود: این موضوع خیلی مهم نیست، همانطور که گفتم در این مدت سرمان شلوغ بوده است.

مربی دروازه‌بان‌های سپاهان در واکنش به اینکه برخی هواداران سپاهان این‌طور عنوان می‌کنند که دلیل این تأخیر این است که شاید کرانچار زیاد تمایلی به اضافه شدن او و قنبری به کادر فنی سپاهان نداشته، گفت: اصلاً این‌طور نیست و تا کرانچار موافق نباشد هیچ کس از تیم جدا و کسی هم به تیم اضافه نمی‌شود. مطمئن باشید که این تصمیمات در اختیار سرمربی تیم است و من و قنبری با موافقت کرانچار به کادر فنی اضافه شده‌ایم و در حال کار هستیم و هیچ مشکلی با هم نداریم.

لسان‌فولادی در مورد اینکه شنیده شده کرانچار تنها با حضور او و قنبری در تمرینات سپاهان موافقت کرده و موافق حضور آنها روی نیمکت نیست، ادامه داد: این شایعات اصلاً درست نیست. روند صدور کارت مربیگری به زودی انجام می‌شود و انشاالله می‌توانیم از هفته آینده روی نیمکت تیم بنشینیم.

وی در مورد شرایط دروازه‌بان‌های سپاهان گفت: خوشبختانه ابراهیم عالمه یک دروازه‌بان باتجربه است که سابقه حضور در دیدارهای بین‌المللی زیادی را دارد. سایر دروازه‌بان‌های تیم هم جوان و آینده‌ار هستند و امیدوارم بتوانیم آموزش خوبی به آنها بدهیم و در آینده از این دروازه‌بان‌های جوان استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، ۲۱ آذرماه امسال و در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر، باشگاه سپاهان پس از جلسه هیأت مدیره این باشگاه با زلاتکو کرانچار اعلام کرد کریم قنبری به عنوان دستیار و علی لسان‌فولادی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها با موافقت کرانچار به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اضافه شدند و قرارداد تونچی مردولیاس، مربی دروازه‌بان‌های سابق این تیم نیز فسخ شده است، اما با گذشت چهار هفته از نیم‌فصل دوم لیگ برتر کارت مربیگری قنبری و لسان‌فولادی هنوز صادر نشده و این موضوع حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشته و هواداران سپاهان واکنش‌های مختلفی به این تأخیر داشته‌اند.

کد خبر 334987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.