تدفین پیکر ۵ شهید گمنام در لنجان

لنجان-مسئول کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام دفاع مقدس از تدفین پیکر پنج شهید گمنام، همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(س) در لنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سردار محمد باقرزاده در حاشیه بازدید از مسکن مهر فولادشهر، با اشاره به تدفین پیکر مطهر پنج شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: حضور شهدا هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی باعث برکت بیشتر در شهرها می‌شود و مردم  نیز بیشتر با شهدا انس می‌گیرند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس نه تنها چراغ‌های هدایت هستند، بلکه تدفین این عزیزان موجب امتزاج معنویت با فضای شهری می‌شود و این مهم هدیه ارزشمند خداوند متعال به مردم است.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام دفاع مقدس تصریح کرد: نباید فراموش کرد فضا و طراحی یادمان شهدا باید به شکلی انجام شود که گویی در جبهه جنگ حضور داریم و قطعا اینگونه فضاسازی‌ها باعث ترویج  ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس خواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در مسکن مهر فولادشهر باعث امنیت و آرامش می‌شود، ادامه داد: مردم فولادشهر باید به شکرانه حضور شهدای دفاع مقدس در مسکن مهر، مکان دفن این عزیزان را به مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل کرده و با بازخوانی دقیق زوایای دفاع مقدس، در جبهه جنگ نرم با قدرت ظاهر شوند.

باقرزاده با اشاره به تدفین پیکر مطهر چهار شهید گمنام در مسکن مهر فولادشهر، اضافه کرد: با حضور شهدای دفاع مقدس در مسکن مهر  فولادشهر می‌توان بستر و زمینه‌های لازم را برای توسعه هرچه بیشتر و نشر آثار دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این منطقه را فراهم کرد، از سوی دیگر قطعا این مکان برای برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی و مذهبی مکانی بسیار مناسب خواهد بود.

کد خبر 334933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.