برپایی جشن خانوادگی در فرهنگسرای کوثر

جشن خانوادگی "خنده واس ماس" تا ۲۹ دی ماه در فرهنگسرای کوثر برپاست.

مدیر گروه فرهنگی هنری "عمو خوش‌خنده" در گفتگو با ایمنا پیرامون برپایی این جشن اظهار کرد: با توجه به این‌که جشن‌ها و ویژه برنامه‌ها همیشه در مناطق ثابتی از شهر اجرا می‌شد و مردم منطقه ۱۵ به دلیل دوری مسافت، دسترسی آسانی به آن نداشتند، همچنین در راستای ایجاد شادی و نشاط بین مردم این منطقه، با حمایت شهرداری منطقه ۱۵ تصمیم به اجرای جشن خانوادگی " خنده واس ماس" در فرهنگسرای کوثر گرفتیم.

دانیال شاهپوری ادامه داد: گروه فرهنگی هنری "عمو خوش‌خنده" آیتم‌های ویژه‌ای را برای مردم این منطقه در نظر گرفته است و علاوه بر ارایه تخفیف ۶۰ درصدی، خدماتی مثل گرفتن عکس آتلیه‌ای رایگان و اهدای بادکنک رنگی به کودکان را نیز تدارک دیده است.  

"عمو خوش‌خنده" که خود به عنوان مجری در این جشن حضور دارد با اشاره به دیگر برنامه‌های این گروه گفت: مجری و شومن جشن "خنده واس ماس" شهاب خدادادی است و موسیقی جنوبی نیز با هنرمندی نوازندگانی از جنوب برای حاضران اجرا می‌شود، ضمن اینکه گروه آکروبات صفر نیز تماشاگران را میهمان یک اجرای شگفت انگیز خواهند کرد.

وی افزود: ظرفیت سالن فرهنگسرای کوثر ۴۵۰ نفر است و علاقمندان برای شرکت در این جشن خانوادگی تا ۲۹ دی ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۱۹ به فرهنگسرای کوثر مراجعه کنند.

کد خبر 334931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.