آثار هنری زنان کارآمد در معرض تماشا

نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی زنان کارآمد در دو فرهنگسرای اهتمام و دانش در معرض تماشای علاقمندان قرار می‌گیرد.

کارشناس فرهنگی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای بانوان کارآمد و خودسرپرست در دو فرهنگسرای دانش و اهتمام واقع در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان برگزار شده است. ترویج فرهنگ استفاده از مشاغل خانگی در جلب مشتری و رونق اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

زهره ابولقاسمی افزود: در این نمایشگاه که از ۲۳ دی ماه آغاز شده و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد، آثار خیاطی، گلدوزی، آشپزی، صنایع دستی، بافتنی، ادویه جات و منسوجات مختلف در معرض بازدید و خرید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری طرح پایش سلامتی با عنوان "لبخند سلامتی" در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد:در طرح پایش سلامتی لبخند سلامتی فرصتی ایجاد شده افراد بزرگسال و سالمند بتوانند با تست قند، چربی و فشار خون خود تحت نظارت پزشکسان حاضر در نمایشگاه، از وضعیت جسمی و سلامتی خود مطلع شده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه کنند.

وی درباره جزییات برگزاری این دو نمایشگاه گفت: فرهنگسرای اهتمام تا ۲۶ دی ماه پذیرای این نمایشگاه بوده است و فرهنگسرای دانش تا ۳۰ دی ماه از ساعت ۹ صبح پذیرای شهروندان محترم خواهد بود.

کد خبر 334914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.