"دخترک موش، مرد و آرزوش" به اجرای دوم رسید

نمایش "دخترک موش، مرد و آرزوش" به نویسندگی و کارگردانی سهیل شاب دور دوم اجرای خود را از یکم بهمن ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایش "دخترک موش، مرد و آرزوش" کاری از گروه تئاتر کودک و نوجوان ستایش به سرپرستی فتانه نوری است که از ۲۵ آذر تا چهارم دی در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه رفت. این نمایش که دور دوم اجرای خود را از یکم بهمن ماه در این تالار آغاز می‌کند بر اساس داستانی از کلیله و دمنه نوشته شده است.

"دخترک موش مرد و آرزوش" روایتگر زندگی پیرمردی است که از فرط تنهایی آرزو می‌کند موشی که برای دزدیدن پنیر به خانۀ او آمده است به دختری تبدیل شود. آرزوی پیرمرد بلافاصله برآورده می‌شود و این پدر و دختر، سال‌ها با هم زندگی می‌کنند تا این‌که وقت ازدواج دختر فرا می‌رسد و...

بازیگرانی چون سهیل شاب، فتانه نوری، محمد پورهاشمی، محمدمهدی مرعشی‌نیا، محمد باقری، سینا امانی، امیر محمد دادخواه، تیام پورعزیز، درسا احتشامی، ثنا باقری، الناز جهان‌میرزا، مارال یاراحمدی، غزل رفیعی، مهدیه خلیلی، ابوالفضل جهان‌میرزا، علی انجم، آبتین براتی، باران زنگنه، نیلوفر جهان‌میرزا، نیما علی نجیمی و مهراب صفایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علاقمندان برای دیدن اجرای شاد و موزیکال این گروه می‌توانند از یکم تا نهم بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ به تالار شیخ بهایی شاهین شهر مراجعه کنند.

کد خبر 334900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.