تصادف زنجیره ای در اتوبان شهید خرازی

تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی موجب تشدید ترافیک در این اتوبان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز - چهارشنبه ساعت ۱۲- در خیابان عبدالرزاق به سمت چهارراه تختی و بالعکس، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است.

بر اساس این گزارش، حدود یک ساعت پیش در خیابان عباس آباد یک دستگاه خودرو سواری پراید با سرعتی غیرمجاز چراغ قرمز چهارراه منتهی به خیابان ابوذر را رد و با یک دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرد، شدت تصادف به اندازه‌ای بود که خودرو پراید در پیاده رو متوقف شد و یکی از عابران پیاده را به شدت مصدوم کرد.

هم اکنون مسیر شرق به غرب چهارراه فرایبورگ ترافیک سنگینی مشاهده می شود، اما در میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

در خیابان کاوه، مقابل پایانه کاوه انواع تخلفات رانندگی از جمله پارک‌های دوبل خودروها، همچنین توقف مسافربرهای شخصی و اتوبوس‌ها، ترافیک زیادی به وجود آورده است.

تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز و رعایت‌نکردن فاصله ایمنی در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی رخ داده که همین اتفاق باعث تشدید ترافیک در اتوبان شده است.

در زیرگذر شهید لاوی نیز با توجه به اینکه خودروها بدون هیچ تقاطع و مانعی از اتوبان شهید همت وارد می‌شوند، سرعت غیرمجاز زیاد است و همین موضوع در بسیاری از مواقع باعث وقوع تصادفات سنگین می‌شود.

کد خبر 334895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.