تیم قعرنشین به شاهین‌شهر می‌آید/ تهران، میزبان مصاف مدعیان

نماینده استان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان میزبان تیم قعرنشین این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صبح روز جمعه با انجام سه دیدار در شهرهای تهران، شاهین‌شهر و گچساران پیگیری می‌شود.

تیم هندبال شهرداری شاهین‌شهر که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر یک پیروزی و دو شکست در کارنامه خود ثبت کرده است، روز جمعه و در ورزشگاه خانگی خود میزبان بهمن بهبهان قعرنشین است. هرچند شهرداری شاهین‌شهر هشت امتیازی و رده چهارمی فاصله نسبتاً زیادی با سه مدعی بالای جدولی پیدا کرده که به سادگی قابل جبران نیست، اما این تیم در دیدار با تیم انتهای جدولی بهمن بهبهان به دنبال کسب امتیاز کامل این مسابقه است. دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۲۹ بر ۱۱ شهرداری شاهین‌شهر به پایان رسید.

اما در مهم‌ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم صدرنشین تأسیسات دریایی تهران به مصاف تیم رده دومی شهید چمران لارستان می‌رود. نماینده لارستان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند صدر جدول را از تأسیسات دریایی بگیرد. در دیدار رفت، تأسیسات دریایی به برتری میلی‌متری ۲۳ بر ۲۲ رسید.

در آخرین مسابقه این هفته نیز دو تیم نفت و گاز گچساران و هیأت هندبال کردستان به مصاف هم می‌روند. نفت و گاز دیدار رفت را با نتیجه ۳۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساند.

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کامل به شرح زیر است:

جمعه ۲۹ دی ماه ۹۶، ساعت ۱۰ صبح

شهرداری شاهین‌شهر - بهمن بهبهان

تأسیسات دریایی تهران - شهید چمران لارستان

نفت و گاز گچساران - هیأت هندبال کردستان

(تیم هیأت هندبال اصفهان در این هفته استراحت داشت)

کد خبر 334892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.